Film "Bogowie"

Wiem, że wczoraj miałam dodać post z filmem, ale dopiero dzisiaj skończyłam go oglądać XD tak więc opowiem Wam co nieco o zdobywcy ośmiu orłów "Bogowie" ^^





Króciutki opis:

Polska, lata 80. Opowieść o życiu profesora Zbigniewa Religi, który dokonuje pierwszego udanego przeszczepu serca. 






Moja dłuższa wersja: 

No to tak jak czytając ten bardzo krótki opis można praktycznie wszystkiego się dowiedzieć :D Jest to film o doktorze Religi, który zauważa, że najczęstszą przyczyną śmierci pacjentów jest niewydolność serca. Chce temu jakoś zaradzić. wpada na pomysł, żeby zacząć robić przeszczepy serca. Oczywiście taki pomysł w tych czasach to był kompletny szał. Uznano go za wariata. Jednak Zbigniew się nie poddaje, otwiera własny szpital i przeprowadza pierwszy w Polsce przeszczep. Udany. Udana operacja sprowadza do niego zbyt wielu pacjentów, brakuje serc do przeszczepów i gdy wszczepiają serce świni która miała zawał, pacjent umiera. Religi jest załamany, na jakiś czas zamyka szpital. Gdy jednak o pomoc prosi go dyrektor budowy, któremu wcześniej przepowiadał zawał serca przeprowadza czwarty przeszczep serca, który przedłużył mu życie o 7 lat.

Opinia: 

Film jest świetnie zrobiony.Nieważne jest to, że przez połowę filmu miałam zakryte oczy, bo nienawidzę oglądać operacji XD,ale jest dobry :) Do doboru aktorów nie mam zastrzeżeń. Bardzo podobała mi się gra aktorska Kota. Cudownie grał pijanego, załamanego i w ogóle :* ^^ Polska jest pokazana w trudnych dla nas czasach i dzięki takim ludziom jak Religi, ich wytrwałości i dążeniu do celu, mimo opinii innych mamy tak wysokiej technologii medycynę i inne nauki. Oczywiście jeden z lepszych POLSKICH filmów. ^^ 

Serdecznie Polecam!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka