Q&A ♥

dzisiaj długo obiecany Q&A!!!♥ 
wiem troche z tym zwlekałam xd ale cóż wreszcie nadszedł wielki dzień :D dobra gorzej mi ^^ więc zaczynamy!:

1. Masz rodzeństwo?
A i owszem mam młodszą siostrę :3

2. Jak myślisz jakie miałabyś hobby, gdybyś nie zajęła się blogowaniem?
I to jest dobre pytanie ^^ szczerze mówiąc blogowanie to moja dodatkowa pasje, więc gdyby nie blog to dalej uprawiałabym sport jak i teraz cały czas to robię :3

3. Dlaczego postanowiłaś blogować?
Bloga założyłam hmmm... to było kilka czynników, bo jak zaczęłam czytać interesowały mnie opinie innych na temat jakieś książki więc zaczęłam oglądać booktuberki :3 i wpadłam na kilka blogów książkowych. Pomyślałam sobie czemu nie? będę sama też dzieliła się moimi odczuciami po przeczytaniu książki i tak oto i jestem :*

 4.Książka, która zmieniła coś w twoim życiu.
Tu chyba będę aż trzy książki 1 Dary Anioła Miasto Kości to była pierwsza książka, która sama chciałam przeczytać, z własnej woli :3, 2 Igrzyska Śmierci od tej serii zaczęłam nałogowe czytanie, 3 Szeptem dzięki niej patrze inaczej na ludzi i częściej robię rzeczy bez przemyślenia, nie bacząc na konsekwencje xd

5.Bez czego nie dałabyś rady żyć?
Za dużo rzeczy by tu wymieniać ojej.. :< na pewno bez blogowania, bez sportu,telefonu, internetu, przyjaciół,rodziny,czytania,śpiewania,rysowania jest tego za dużoooo!!

6.Film na smutny dzień.
Tu mam w planach dać post "wyciskacze łez", a jak na razie polecam "Zostań jeśli kochasz"♥♥♥ genialny film :*:*

7.Jaką wartość cenisz najbardziej?  
 Dla mnie najważniejsza jest szczerość, mimo że sama dużo kłamię ostatnio zwłaszcza, ale lepsza jest najgorsza prawda niż najlepsze kłamstwo!

8.Co daje ci motywacje do życia?
Szczerze to nie mam motywacji, ale jak już miałabym coś wybrać to chyba moją motywacją jest moja przyjaciółka, dla której wiem, że jestem potrzebna bo jednak znam ją lepiej niż kto inny ♥♥♥

9.Chciałabyś coś w sobie zmienić?
Może chciałabym być bardziej systematyczna.

10. Co wolałabyś porzucić komórkę czy bloga?
O masakro... za trudny wybór, mam nadzieje, że nie tylko ja bym to wybrała ale telefon jednak, bo w sumie mogłabym zgrać sobie program do blogowania i dalej to robić :3

11.Największy życiowy sukces.
Miałam okazję zagrać mecz z drużyną z Norwegii :3 i być na meczu siatkówki i zobaczyć na żywo Mateusza Mikę i Andrea Anastasi♥♥♥

12.Co sądzisz o zdrowym stylu życia?
Tak zdrowy styl życia.. jeżeli chodzi o sport to oczywiście TAK!! dieta już nie koniecznie choć ograniczenie słodyczy i troche mniej kaloryczne jedzenie to tam normalka więc jeśli ktoś chce jestem na tak!

13.Piosenka która ostatnio wpadła ci w ucho.
chyba ta, bo dokładnie opisuje to co się teraz u mnie dzieje i idealnie pasuje do moich dotychczasowych uczuć :/ 

14.Wolisz przebywać w samotności czy tłumie?
Tu to w zależności jaki mam humor.. No wiecie na pewno nikt nie chce być z ludźmi gdy jest załamany,płacze i wgl, ale raczej jestem za samotnością. Spokój, cisza, koc, herbatka i lektura to idealne dobranie♥

Tak oto tym sposobem dotarłam do końca :D 
uff.. mam nadzieję, że wam się spodobał post, oczywiście jeśli macie do mnie jakieś pytania zapraszam na askafanpage tam chętnie odpowiem na wasze pytania :) tak więc żegnam się z wami i do jutra :*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka