Podsumowanie lutego ♥

Tak wreszcie nastąpił postęp i dodaje dzisiaj podsumowanie LUTEGO! :D WRESZCIE XD tak wiem ociągałam się.. ale w sumie nie mam czym się chwalić, bo przeczytałam tylko 3 książki :< i byłam w połowie 4 więc czym tu się chwalić?! :/ no ale marzec mam nadzieje lepiej mi pójdzie bo już jedną skończyłam i jestem w trakcie drugiej :) ale nie przedłużając zaczynamy 
PODSUMOWANIE LUTEGO!!!





   do recenzji tej książki zapraszam do poprzednich moich postów :3 bardzo przyjemna książka, choć długi początek, ale akcja jest świetne! :3









* "Mechaniczny anioł" 



Pierwsza część Diabelskich maszyn i powiem szczerze, że średnia, męczyłam ją. Najgorsze było to, że jak akcja już się zaczęła to był koniec książki -,- ale za to druga i trzecia część już jest lepsza i szczerze jestem ciekawa jak się skończy ^^ Recenzja całej serii już nie długo!





pewnie was zdziwię XD

* "Antygona" 


Co tu pisać lektura moja, i ta książka dowodzi, że książka krótka nie zawsze jest książką, którą szybko się przeczyta.. tym bardziej jak ktoś niekoniecznie przepada za mitologią :/ ale przeczytałam, była w miarę okey nie ma co były gorsze lektury XD książka starożytna i tyle przetrwała tyle czasu, no ale cóż nie będę was zanudzać szkołą :)



ULUBIONE CYTATY ♥

* z Rupieciarni : 
"Miłość to parszywa sprawa. Najpierw człowiek głupieje i łazi półprzytomny z niemądrym uśmieszkiem na gębie. Potem nie śpi, nie je, nie gada, tylko myśli i marzy. A na koniec ryczy w poduszkę przez całą noc i skleja swoje połamane serce"- jeden z najśliczniejszych cytatów jakie czytałam ♥

* z Mechanicznego: 
"To w porządku kochać kogoś bez wzajemności, dopóki ten ktoś jest wart miłości. Dopóki na nią zasługuje."

* z Antygony: 
"I daje przykład, jak nie rozum ludzki
największym bywa człowieka nieszczęściem."


ZDOBYCZE KSIĄŻKOWE:
*"Kronika Bane'a"- Cassandra Clare
*"Gniew"- Zbiegniew Miłoszewski
*" Love story"- Jennifer Echoles
*"Córka światła"- Alicja Cichocka 


 I na tym kończę dzisiejsze podsumowanie lutego :3 i mam pytanie czy ktoś czytał już, którąś z moich zdobyczy i czy je poleca? tak więc pa pa :** 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka