Luzek #1

Tak oto na blogu powstanie seria luzek! tutaj będę pisała o wszystkim co mi przyjdzie do głowy lub jak ktoś dałby mi pomysł o czym mogłabym się wypowiedzieć :)

U mnie jak zwykle głównym tematem jest szkoła -,- teraz jeszcze przed egzaminami to jest po prostu szał -,- nauczyciele szaleją jak opętani, to jest przerażające O.o W moim przypadku naciskanie na mnie i dając mi napięty grafik tylko przeszkadza, a nie motywuje do roboty. W takich momentach to zachowuje się jak robot. Wstaje, idę do szkoły, wracam, lekcje i nauka, kolacja spać i w kółko. Weekend też nie jest wolny, bierzmowanie za pasem więc trzeba o 9 rano na próby chodzić yeeh.. -,- to jest świetne :/ No więc gdzie jest czas wolny? Nie mam czasu na czytanie to jest dla mnie jedną z najgorszych rzeczy. Zero przyjemności, zero czytania(chyba, że lektura) i zero wyjść ze znajomymi, a miejsce na hobby? NIC! blee.. to ciekawe jaki szał będzie przed maturą?! O.O już się mogę bać -,- tak ciekawie się zapowiada ^^dobrze, że jutro piątek :*i jak spędzę weekend? raniutko do kościoła na próbę, później do koleżanki robić plakat z religii i wreszcie może wyjde z przyjaciółmi i w nocy czytanie :3, niedziela kościół,troche nauki, korki z chemii i przyjaciele ♥
 JA CHCE WAKACJE!! :< :*
Szczerze to jeszcze muszę ogarnąć posty, dodam podsumowanie lutego i tygodnia sobie odpuszczę, i tak wiem że teraz drugą sobotę pod rząd nie będzie posta z recenzją książki ale jest w połowie Diabelskich Maszyn i chce zrobić jeden post o całej serii, bo tak o jednej to mogą polecieć spojlery znając mnie XD więc musicie mi wybaczyć :*

O I JESZCZE SERDECZNIE DZIĘKUJE ZA 400 WEJŚĆ NA MOIM BLOGU ♥ KOCHAM WAS♥

Jeszcze mam jedno pytanko czy chcielibyście abym założyła sobie specjalnie dla was snapchata, instagrama i inne komunikatory? Jeśli tak piszcie co mam zakładać a w najbliższym czasie dam wam linki i nazwy na nie :3 

Dobra kończą jak na razie mi się pomysły o czym mogłabym jeszcze dla was napisać więc dodaje post i zabieram się za nocne czytanie "Mechanicznego Księcia" ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka