Zadajmy Paulinie pytania!- Q&A

Już już przedostatni post z tygodnia w Mieście Książek. Niesamowicie się cieszę, że w tym czasie udało się wbić 100000 wyświetleń! To najlepszy prezent jaki mogłam dostać <3 Juto czeka nas ostatni, ale chyba najprzyjemniejszy post z całego tygodnia :D No ale dobra koniec gadania, czas przejść do dzisiejszego wpisu :D


Jakiś czas temu prosiłam Was o zadawanie mi pytań, ponieważ planowałam ten post ogólnie dodać w dniu moich urodzin, ale z powodu niespodziewanego wyjazdu, nie dałam rady :/ Ale dzisiaj nadrabiam zaległości :D Także jeżeli chcecie się jeszcze czegoś o mnie dowiedzieć to proszę bardzo! 

Czym interesuje się poza czytaniem?

Ogólnie to uwielbiam grać w siatkówkę, ale to pewniej już wiecie. Lubię też uczyć się historii, ale o tym też wspominałam często... Chciałabym powiedzieć o czym jeszcze nie wiecie...Lubię pływać i rysować. Bawię się także w aktorstwo i śpiewanie :D

Ulubiony kolor?

Czarny, niebieski i szary. Choć szablon bloga tego nie wskazuje, to tak właśnie jest. Najlepsze jest to, że ja nie lubię różowego koloru ani wzoru w kwiaty XD Tak lubię się katować i dlatego wzięłam taki szablon :D

Którego bohatera książkowego podziwiam i dlaczego?

To jest bardzo trudne pytanie, bo szczerze mówiąc nie wiem. Każda postać książkowa jakoś na mnie wpływa i za to ją podziwiam. Może ostatnimi czasy Ashton z nic do stracenia? Naprawdę podziwiałam go za wytrwałość, zawzięcie i niekonwencjonalne metody wykonywania swoich obowiązków :D

Ilu mam książkowych mężów?

Kiedyś powiedziałabym, że mnóstwo, jednak ostatnio robiłam selekcję :D Bez szwanku wyszło ich 6 <3

Masz jakieś zwierzątko domowe?

Od ponad 3 lat nie. Mama ma uczulenie na trociny, tata na sierść. Tak, mam przechlapane... Kiedyś miałam ich mnóstwo, ale teraz jedynie zajmuję się u dziadków szczeniakiem :D

Ulubiona książka z dzieciństwa

Tak jak wczoraj odpowiadałam w LBA, są to baśnie Andersena i takie malutkie książki, tylko nie wiem z czego one są zrobione, bo na pewno nie z papieru :/ Wiem, że miałam w domu Murzynka Bambo, Kopciuszka, Kotki dwa i coś jeszcze :D

Czego najchętniej słucham?

Mogę Wam dać link do mojej playlisty, tam na bieżąco aktualizuję moje piosenki, ponieważ mój gust zmienia się przynajmniej raz w tygodniu :D


Skąd nazwa miasto książek?

Już o tym kilka razy opowiadałam, ale opowiem raz jeszcze. Ogólnie bloga założyłam po przeczytaniu Darów anioła i bardzo miałam na nie fazę. Dlatego gdy zakładałam bloga chciałam by było to połączenie książek i czegoś co kocham, a że wtedy miałam szał do DA to skończyłam się na Mieście książek, choć przez pierwszy rok miałam angielską wersję cite of books :D



Masz jakieś swoje zasady dotyczące pisania postów?

Szczerze to nie. Zawsze staram się pisać to co czuję w danym momencie. Jednak ostatnimi czasy staram się tworzyć jakiś schemat, np. opis książki, czy kojarzę autora, potem moje wrażenia po książce, bohaterowie, styl pisania, jakieś wtrącenie i podsumowanie. Jednak wiadomo nie zawsze się jej trzymam :D


Ilość przeprowadzanych korekt, czas między napisaniem tekstu a korektą itp?

Staram się mieć 3 korekty. Najpierw piszę recenzję na bloggerze i sprawdzam ją. Czekam dzień- dwa kopiuję ją do Worda i tam jest sprawdzanie pisowni, wiec tam też jest korekta, i jak ponownie poprawioną wersję wkleję jeszcze raz czytam tekst by jeszcze coś poprawić lub dopisać. Jednak tagi lub luźniejsze posty to tylko piszę, sprawdzam w Wordzie i ozdabiam w bloggerze i dodaję :D


Co pchnęło mnie do czytania książek?

Film Dary anioła, który oglądałam na klubie filmowym i moja przyjaciółka, która zaraz po obejrzeniu filmu przeczytałam książkę i powiedziała, że jeżeli film tak bardzo mi się spodobał to w książce się zakocham, a że bardzo chciałam wiedzieć czy Jace i Clary są rodzeństwem to przeczytałam pierwszy tom, potem drugi i tak się to toczy cały czas :D



Masz jakieś plany, które mają na celu polepszyć bloga/kanał?

No to trochę wtopa, bo nie mam :D Jednak moje ambitne plany wiążą się z zakupieniem nowego aparatu i oświetlenia. Jednak nie mogę tego zrealizować dopóki nie zrobię remontu pokoju, więc muszę jeszcze się z tym wstrzymać :/




Jakie filmiki najchętniej oglądasz na booktube ?

Bardzo lubię oglądać tagi, bookhaule, podsumowania miesiąca :D Jakoś te mi się najprzyjemniej ogląda, no i jeszcze recenzję książek, które sama przeczytałam i mogę skonfrontować swoją opinię z czyjąś :D 


Czy lubisz książki, w których autor opisuje wojnę? Uważasz, że autorzy robią to dobrze?

Mi szczerze ten wątek jakoś szczególnie nie przeszkadza. Jednak jeżeli już ma to w planach to niech się do tego solidnie przygotuje i postara się by to miało ręce i nogi, a nie będzie przerzucał wątkami, by tylko wypełnić kolejne strony :D 



Jak przygotowujesz się do nagrań?

A to jest bardzo ciekawe :D A więc ustawiam mój "statyw", na nim  sprzęt, siadam, biorę książkę, jeżeli to jest recenzja, a jeżeli tag lub pogadanka to coś do picia i jedzenia, książki (jeżeli to konieczne) i pytania. Ustawiam się, włączam nagrywanie i improwizuję :D Chyba jeszcze nigdy nie miałam tak dokładnie rozplanowanego filmiku, w którym miałabym ustalone co chce mówić po kolei XD


Także tyle pytań się do mnie uzbierało. Dziękuję oczywiście wszystkim, którzy je zadawali, bo to dzięki Wam ten post powstał ♥ Mam nadzieję, że czegoś ciekawego się o mnie dowiedzieliście! :) Jeżeli ktoś miałby jeszcze jakieś do mnie pytania to zadawajcie je śmiało, a może zrobię kolejne Q&A?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka