#298 "Co może łączyć hakerkę, parę szpiegów, zombie, seryjnego mordercę, czarownicę i boksera?"- "MDS. Miłosne rewolucje"


Co może łączyć te wszystkie postacie, które są wymienione w tytule postu? Czy miłość zawsze jest różowa i pełna motyli w brzuchu? Czym jest MDS? Co łączy wszystkie te historie w jedno? Przekonajcie się sami i sięgnijcie po opowiadanie mniej lub bardziej miłosne, a na pewno znajdziecie odpowiedzi na te wszystkie pytania!



Kolejna antologia, której mam przyjemność patronować. Jest to zbiór 22 opowiadań o tematyce miłosnej. Powiem Wam, że te opowiadania są jeszcze lepsze niż w Godzinie diabła. Mamy do szeroki wybór opowiadań. Znajdziecie tutaj cukierkowe miłostki, te bardziej toksyczne, miłości nie z tego świata czy te które powodują ból i wyciskają łzy. Każdy znajdzie coś dla siebie. Jest też tutaj opowiadanie znanej Ewy Price, autorki "Córka pedofila".

Jak dla mnie opowiadania czytało się wyśmienicie. Pochłaniałam jedno opowiadanie za drugim. Bardzo miło i przyjemnie spędziłam z tą lekturą czas. Miałam okazję zapoznać się w piórem wielu nowych autorów i już nie mogę się doczekać aż niektórzy z nich wydadzą swoje książki, bo ich styl pisania mnie porwał i nie mogłam uwierzyć, że ta osoba nie ma jeszcze swojej książki wydanej. Oczywiście, zdarzyło się kilka gorszych historii, ale nie były aż tak złe by od razu skreślić resztę.

Podsumowując, moim zdaniem warto zaopatrzyć się w tą antologię, ponieważ dochód ze sprzedaży będzie przeznaczony na Fundację Hospicjum dla kotów bezdomnych. Także wspierajmy te małe stworzonka, które same nie potrafią zapewnić sobie bezpieczeństwa. Do tego opowiadania są naprawdę dobre i chętnie przy niektórych poznałabym pełnowymiarową historię! Koniecznie się z tym zapoznajcie!

Podsyłam również link, dzięki któremu będziecie mogli książkę zdobyć!
http://ailes.esy.es/MDS-Miłosne-Rewolucje/

| Autor: zbiorowy| Wydawnictwo: e-bookowo.pl| Data wydania: 7.06.2018r.| Liczba stron: 770| Gatunek: literatura obyczajowa i romans| Moja ocena: 7/10|



Za możliwość patronowania i ebooka serdecznie dziękuję Grupie Literackiej Ailes! ♥


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka