PATRONAT #294 "Żeby coś pokonać, trzeba to najpierw oswoić."- "Słuchaj swojego serca" ♥

Kate nie przepada za ludźmi. Woli samotność i czas spędzony na jeziorem. Więc jakim cudem wylądowała w grupie zajmującej się szkolnym podkastem i ma go jeszcze prowadzić? Jak dziewczyna, która lubi spędzać czas sama i nie jest duszą towarzystwa, ma doradzać ludziom na antenie? Łatwo jest dawać innym rady, ale czy równie łatwo wcielić w życie własne rady?


Tak bardzo tęskniłam za książkami Kasie West! Po "Chłopaku na zastępstwo" nie miałam czasu by zabrać się za pozostałe książki autorki, a teraz jak już miałam okazję, to pochłonęłam ją za jednym razem!

Historie, które opowiada autorka, są zazwyczaj urocze i takie do przeczytania na jeden raz. Tak właśnie było i w tym przypadku. Kate próbuje otworzyć się na ludzi, próbować czegoś nowego i jednocześnie pomóc swojej przyjaciółce zdobyć chłopaka. Wszystko idzie w miarę dobrze, dopóki nie zadzwoni jedna osoba podczas nagrywania podkastu. Naprawdę uśmiałam się przy tej powieści i ciągle uśmiechałam, bo było tu wiele uroczych momentów. Jednak nie tylko o tym jest ta książka. Mamy poruszane tutaj też tematy związane z gnębieniem w szkole, nieporozumieniami z rodzicami, czy odkrywanie siebie i poszerzanie swoich horyzontów.

Bohaterowie też zostali dobrze wykreowani. Kasie West stworzyła tu nawet mały czworokąt miłosny, który jak dla mnie był naprawdę śmieszy! Kate chyba polubiłam najbardziej, ponieważ z nią bardzo się utożsamiałam, ponieważ ja taka byłam jeszcze trzy lata temu, musiałam poszukać co mnie naprawdę interesuje i próbować rzeczy, które wcześniej mnie przerażały. Alane za to była dla mnie czasami za bardzo zapatrzona w siebie, mimo że dbała o swoją przyjaciółkę, to jednak zdobycie chłopaka, stało się jaj priorytetem. No i oczywiście pokochałam Diego ♥ Niesamowicie dobrze wykreowana postać, której nie da się nie lubić.

Poza tym książkę czyta się w błyskawicznym tempie, jak chyba każdą książkę tej autorki! Usiadłam do niej raz, a porządnie i miałam 200 stron za sobą, nawet nie wiedząc kiedy. Styl jest bardzo przyjemny i młodzieżowy. Bardzo przyjemna i lekka historia, idealna na lato!

Podsumowując ta książka jest naprawdę dobra! Czyta się ją świetnie, razem z bohaterami przeżywamy ich problemy i rozterki, nie ma możliwości, by się przy tej powieści dało nudzić. Dialogi pomiędzy bohaterami są śmieszne, ale nie takie głupiutkie, jak czasami można znaleźć w tego typu powieściach! Co mogę jeszcze powiedzieć? Gorąco polecam, bo z pewnością nie zawiedziecie się, a przyjemnie spędzicie z nią czas ♥

|Autor: Kasie West| Wydawnictwo: Feeria Young| Data wydania: 01.08.2018r.| Liczba stron: 376| Gatunek: literatura młodzieżowa| Moja ocena: 8/10|


Za powieść oraz możliwość objęcia książki patronatem serdecznie dziękuję Wydawnictwu Feeria Young! ♥♥



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka