Moje muzyczne zauroczenia ostatniego czasu! ♥


Nigdy takiego postu nie pisałam, ale w sumie chce spróbować nowych rzeczy! Ten post może będzie serią, może nie, zobaczę jak się Wam on spodoba. Otóż w tym poście chciałabym przestawić piosenki, których ostatnio nałogowo słucham. Wiecie, jak w jakimś czasie, zbierze się tych piosenek znowu jakaś większa ilość, to dodam kolejny podobny post :D A teraz nie przedłużam i przedstawiam moje zauroczenia lipcowe i takie z pierwszej połowy sierpnia :D


Nie będą one w żadnej kolejności :D W sumie dzięki takim postom możecie poznać mnie trochę lepiej i mój gust muzyczny, choć ukierunkowany do jednego gatunku to on zdecydowanie nie jest xd



Na początek, w sumie pokazuje od końca, moje zauroczenie z 12 odcinka 6 sezonu Teen Wolfa. Jakie tam genialne piosenki były ♥


  Afraid 



  Bones



  Utopia




Teraz trochę dobijających piosenek, ponieważ kilka dni lipca było naprawdę złych, dlatego też i te piosenki:

Knocking On Heavens Door 

 




Give You What You Like



Cud




Kilka mocniejszych kawałków też się znalazło :D


Numb



Believer



Lift



Mam jeszcze 3 piosenki disco polo, które męczą mnie już i jak tylko je słyszę to tańczę jak głupia i śpiewam tekst :D


Walimy w balet



Typiara



Moja eX




I na koniec piosenki, które ciężko mi określić do jakieś kategorii, powiedzmy, że popularna XD


Llama In My Living Room




Attention





Mogłabym jeszcze podać Wam piosenki zespołu Video, ponieważ od czasu, gdy byłam na ich koncercie mam na nich fazę, ale nie mogłam się zdecydować na konkretny kawałek, tak samo jak z repertuaru Bruno Marsa. Także jak sami widzicie u mnie gust muzyczny to istny misz masz wszystkiego :D Dajcie znać czy znacie te piosenki lub jakie mogłoby mi się spodobać, bo ostatnio ciężko znaleźć mi coś nowego i ciekawego dla mnie :(

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka