#201 "Nawet najlepszy przyjaciel prędzej czy później was zdradzi, żeby ratować swoje zasrane dupsko."- "Bądź czujna" ♥




Ann szkoli się w królestwie Trytii, którą rządzi Wilki Mistrz. Dziewczyna nie ma lekko, ponieważ jest w grupie szkolącej się na żołnierzy, a tam są sami faceci. Jednak ona nie poddaje się i nie raz udowadnia, że płeć piękna też może pokazać pazury. Pod okiem Mistrza, Ann rozwija także swoje umiejętności magiczne. Tylko czy drobna dziewczyna może być silniejsza od potężnego mężczyzny? Czy szkolne przyjaźnie przetrwają? Czy  w tak brutalnym środowisku jest szansa na znalezienie drugiej połówki?



Po lekturze tej powieści jestem w kompletnym szoku! Nie sądziłam, że tak spodoba mi się ta powieść i tak zżyję się z bohaterami, choć powieść ma zaledwie 100 stron, ale do rzeczy.


Historia Ann bardzo mnie zainteresowała już od samego początku. Dziewczyna przez cały czas musi walczyć o swoje miejsce, dumę i honor. Nikt nie daje taryfy ulgowej ze względu na jej płeć. Jedynie Wilki Mistrz docenia jej starania i pomaga doszkalać umiejętności magiczne.


Bohaterowie są naprawdę różni i każdy znajdzie coś dla siebie. Jednak ja najbardziej, o dziwo, polubiłam główną bohaterkę. Ona miała to coś. Nie poddawała się, mimo ran do końca spełniała polecenia. Była wierna, oddana i uparta. Nie pozwalała się obrażać, a za przyjaciół była w stanie wskoczyć w ogień. W sumie trochę się z nią utożsamiłam. Reszta też była bardzo dobrze wykreowana, jak przyjaciółka Ann czy Wielki Mistrz. Jednak szkoda, że okrywała ich tajemnice i nie udało nam się jej poznać.

No, ale jest coś, o czym muszę wspomnieć, zakończenie. Książka kończy się w takim momencie, jakby kończył się rozdział. Ja chce czytać dalej, a tam nie ma nic! Normalnie myślałam, że mam jakąś niepełną wersję książki :D Po prostu tak się nie kończy książek! Nie lubię takich niedopowiedzeń i tylu niedokończonych wątków. Teraz muszę się domyślać jak mogły potoczyć się dalsze losy bohaterów :(


Podsumowując "Bądź czujna" to bardzo ciekawa książka. Mimo swojej małej objętości, można w niej wiele znaleźć. Na pewno nie będziecie się nudzić. Historia o walce, przyjaźni i twardych zasadach. Bardzo polecam!


|Autor: Paula Bartkowic| Wydawnictwo: Psychoskok| Data wydania: 3 lipca 2017| Liczba stron: 108| Gatunek: fantastyka| Moja ocena: 7/10|

Jak można zauważyć, coraz bardziej przekonuję się do Polskich autorów i nawet nie wiecie jak bardzo mnie to cieszy!

Za możliwość poznania historii Ann serdecznie dziękuję Wydawnictwu Psychoskok!





2 komentarze :

  1. Słyszałam o tej książce, ale jakoś mnie do niej nie ciągnie. Może kiedyś przeczytam.
    Pozdrawiam
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że okładka niby prosta a jednak bardzo przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka