Najlepsze książki 2016 roku- Część 2



Jakieś dwa tygodnie temu dodałam post z najlepszymi książkami 2016 roku część 1. Dzisiaj wreszcie przyszedł czas na część 2. I jak tworzyłam tą listę tak ostatecznie, to zauważyłam, że wybrane pozycje, to książki przeczytane w listopadzie lub grudniu :D No ale, nie przedłużam i zapraszam na kolejne zestawienie!
 


7. "Chłopak na zastępstwo"



Ta książka spodobała mi się za swoją lekkość. Tematyka tej powieści nie jest jakaś wybitna i nie trzeba tak bardzo angażować się podczas lektury. Przez nią po prostu się płynie. Idealna pozycja na rozerwanie się. Do tego jest tu zabawna historia dwójki niesamowitych nastolatków. Śmieszna, urocza i słodka historia nietypowej znajomości ♥ Recenzja tu






8. "PAX"



Ta historia poruszy wielu czytelników. Niektórzy porównują ją z Małym Księciem, chociaż dla mnie PAX jest o wiele lepszy ♥ Niesamowita historia chłopca i jego liska, których rozdziela wojna. Niesamowita, wzruszająca i zapadająca mocno w pamięć. To pozycja przy której nie można przejść obojętnie! ♥ Recenzja tu 







9. "Co mnie zmieniło na zawsze"



 To pozycja z tego całego zestawienie porusza najcięższy problem- gwałt. Tę książkę dałam tu dlatego, że naprawdę mnie poruszyła. Czytałam kilka powieści właśnie dziewczyn, które zostały zgwałcone, ale żadna nie poruszyła mnie aż tak bardzo. Nawet teraz gdy o niej myślę robi mi się niezmiernie smutno... Mocna pozycja, która pokazuje jak takie wydarzenie możne zmienić człowieka i jak bardzo możne zniszczyć mu psychikę. Recenzja tu





10. "Bez słów"



Niesamowity romans! Nie spotkałam się jeszcze w literaturze z tym, że jeden z głównych bohaterów jest niemową i jak z tego można zrobić dobrą powieść! Ta książka wywołała u mnie tyle niekontrolowanych emocji, że ja sama w to nie wierzę! Po prostu z każdą kolejną książki Mii Sheridan jestem coraz bardziej zakochana w jej twórczości! ♥ Recenzja tu 





11. "Nerve"



 Ta książka przemawiała do mnie od momentu, gdy zobaczyłam jej zapowiedź i obejrzałam zwiastun ekranizacji. Ja czułam, że one będzie dobra, ale nie spodziewałam się, że aż tak! Porusza ona właśnie problem, który może nastąpić w przyszłości- internet zawładnie młodzieżą. Przecież ktoś może wymyślić internetową grę w wyzwania, które trzeba nagrać, a za jego wykonanie dostaje się nagrody, tak działają reality show. Może niektóre fragmenty były mało prawdopodobne, ale mnie zachwyciła i jednocześnie przeraziła możliwość sprawdzenia się tego scenariusza w przyszłości! Recenzja tu  




12. "Behawiorysta"



 
Ostatnia książka przeczytana w 2016 roku i zdecydowanie najlepsza! Wreszcie udało mi się przeczytać coś z twórczości Remigiusza Mroza i jestem zachwycona tym co autor stworzył w Behawioryście! Niesamowicie wyciągająca akcja, realistycznie i dobrze wykreowani bohaterowie i przyjemny styl pisania. Ja już przepadłam i jak tylko ogarnę swoje książki z biblioteki biorę już cała trylogię z komisarzem Forstem! ♥ Recenzja tu


 I to już wszystkie książki z tego zestawienia. Dajcie znać czy którąś z tych pozycji czytaliście, a może macie zamiar? Niedługo też na blogu, wreszcie, pojawi się podsumowanie roku 2016, bo wypadałoby go podsumować. no i w styczniu możecie spodziewać się recenzji wielu perełek, które niedługo do mnie przybędą! ♥

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka