#16 Czy rzucam książkami o ścianę?- LBA


Dawno nominacji u mnie nie było :( Ale nastąpił progres i kochana Wiola z bloga  Zapoczytalna nominowała mnie do LBA. Także dzisiaj odpowiem na kolejne pytania okołoksiążkowe, także serdecznie zapraszam! :D






1. Czy czytasz jakieś magazyny książkowe?

 Ogólnie nie. Jednak jak jesteście stałymi bywalcami bloga, to wiecie, że czytam magazyny językowe po angielsku i po niemiecku. TAkże jeżeli to sie zalicza to tak, czytam magazyny :)


2. Okładka książki, którą pokochałaś od pierwszego wejrzenia?

Czy zdziwi Was jak powiem o okładce Osobliwych i cudownych przypadków Avy Lavender lub  okładki trlogii Silver? Te okładki są prześliczne! <3



















3. Znienawidzona obowiązkowa lektura szkolna.

Jeżeli mam zaczynać od samego początku mojej edukacji to tak: Karolcia, Chłopce z placu broni, Tajemniczy ogród, Dywizjon 303, Mały książę, wszelakie nowele i moja nowa znienawidzona lektura, czyli Cierpienia młodego Wertera.

4. Czy masz jakąś książkę, którą wolałabyś nie przeczytać?

 Tych lektur które wymieniłam wcześniej zdecydowanie, ale z takich nieobowiązkowych lektur to chyba Pandory i "Gwiazdka z nieba i jeszcze więcej". Dawno nie miałam styczności z tak nudnymi ksiażkami


5. Jaka jest Twoja ulubiona pora dnia na czytanie książek?

 Dla mnie bez różnicy czy poranek czy południe czy noc. Każda pora jest dobra by sobie coś poczytać :D


6. Chcesz w przyszłości napisać książkę, powieść lub poradnik?

 Chyba każdy bloger marzy by kiedyś wydać własną. Jednak ja znając swoje możliwości i ograniczenia nawet się za to nie zabieram, choć w głwoei mam dwa pomysły na powieści to brak mi motywacji i czasu, by na spokojnie za wszystko się zabrać.
7. Czytasz w innych językach?

 Niedawno otworzyłam się na książki w obcych językach. Zaczęłam od magazynów językowych, a ostatnio czytałam Alicję w krainie czarów, dzięki wspaniałemu pomysłowi Wydawnictwa Ze słownikiem. Gdzie oprócz samego tekstu jest też słownik ♥



8. Czy kiedykolwiek rzuciłaś książką o ścianę?

 Najlepsze pytanie jakie mi kiedykolwiek zadano! :D Ale nie, nie rzucałam o ścianę. Jednak rzuciłam kilkoma książkami o biurko czy łóżko :D


9. Ulubiona męska postać literacka

Tylko jednego mam wybrać?! Dobra nie będę wymieniać wszystkich, bo na tych wszystkich to mogłabym odzielny post zrobić :D Ale ostatnim takim moim zauroczeniem jest Brody z Gracza. To naprawdę świetny sportowiec i mężczyzna ♥


10. Książka, którą polecasz każdemu to...

 Ale tak żeby każdemu? Szczerze, zaskocze Was i trochę samą siebie, bo powiem Był sobie pies i choć książki jeszcze nie przeczytałam, to po opisie i zwiastunie filmu wydaje mi się, że to będzie naprawdę idealna książka dla każdej osoby :D


11.  Czy masz jakiś dziwny książkowy nawyk?

Chyba nie. Ewentualnie ja nie zdaje sobie sprawy, że go mam :D


I to już wszystkie pytania z tej nominacji. Ja z racji tego, że jest piątek, dopiero co wróciłam ze szkoły i jestem wymęczona po wszystkich funkcjach kwadratowych i sprawdzianie z nagielskiego, nie jestem w stanie wymyśleć kreatywnych pytań ani nikogo nominować, więc tylko się z wami pożegnam. Do następnego postu!

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka