Podsumowanie roku 2016! ♥



Rok 2016 już się skończył, więc wypadałoby go podsumować. Także zapraszam Was na krótkie i bardzo statystyczne podsumowanie :D

Tak, ten rok był dla mnie przełomowy. Pojawiło się wiele wspaniałych współprac, za które jeszcze raz serdecznie dziękuję! ♥ Do tego założyłam wreszcie kanał na YouTube, czym sama siebie zaskoczyłam, ale nie żałuję! Wiele się działo i jeszcze więcej się wydarzy, to mogę już teraz Wam obiecać!

No ale czas podsumować ten roczek. Jestem bardzo zdziwiona i zachwycona jednocześnie, bo przez rok przybyło prawie 40 tys wyświetleń! Nie wiem jak to zrobiliście, ale ogromnie Wam za to dziękuję! ♥♥♥ Do tego 130 obserwatorów. Na Youtube jest Was 257, na fanpage 99 i na instagramie aż 599! dziękuję wszystkim i każdemu z osobna za wejście, polubienie, zaobserwowanie i zasubskrybowanie! ♥

W tym roku udało mi się przeczytać aż 127 książek!! To prawie 2 razy tyle, ile w tamtym roku (było 67). Kiedy ja znalazłam na to czas, to ja nie wiem. Łącznie daje nam to wynik 47485 przeczytanych stron, a dzień wychodzi ok. 130 stron na dzień! O masakro, nie wiem jak mi się to udało, ale mam nadzieje, że ten rok nie będzie gorszy i utrzymam poziom, choć klasyfikacje zawodowe mogą mi to nieco utrudnić, ale są wakacje na odrobienie strat :D Moje plany czytelnicze znajdziecie w nowo powstałej zakładce w menu głównym i tam na bieżąco będę pisać co udało mi się przeczytać :D 

Jak zapewne zauważyliście także zmieniłam szablon bloga, który bardzo mi się podoba i mam nadzieję, że za miesiąc mi się nie znudzi :D No i w styczniu stały się dwie ważne rzeczy, bo były drugie urodziny bloga oraz wbicie 50 tysięcy wyświetleń! Jesteście najlepsi! Oczywiście o Was nie zapomniałam z tej okazji, ale nie spodziewałam się tego aż tak szybko, więc z niespodzianką musicie troszkę poczekać, ale będzie to tego warte. 

Co do moich planów na 2017 rok to za bardzo ich nie mam, chociaż... Chce z pewnością przeczytać tą normę 100 książek, żeby trzymać jakiś tam poziom. Dodatkowo mam w planach kilka akcji i to nie sama, tylko z kilkoma osobami, ale muszę zobaczyć czy mi to wypali, ale jeśli to się uda, to będziecie wniebowzięci! :D No w lutym możecie spodziewać się też niespodzianek związanych z moją rekomendacją. No i to chyba tyle. Dokładniej o podsumowaniu roku opowiadam w filmiku, na który Was serdecznie zapraszam, a ja już się z Wami żegnam i do następnego postu! ♥





ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka