To już dwa lata z Wami! ♥


Nawet nie wiecie jakie to dla mnie zaskoczenie, że dokładnie dzisiaj mija dwa lata od chwili, gdy wrzuciłam swoją pierwszą recenzję! A ile od tego czasu się zmieniło...
 
Nigdy nie myślałam, że prowadzenie bloga tak bardzo zmieni moje życie. Po pierwsze stałam się bardziej systematyczna. To było moją wielką wadą. Nigdy nie dawałam rady żeby robić jakąś rzecz systematycznie i stale. Dawałam radę góra miesiąc, czasami dwa. Teraz gdy nie dodaje postu co dwa dni to czuję się okropnie i wtedy po prostu muszę cokolwiek napisać, nie ważne co mam innego do zrobienia :D Po drugie w blogosferze i od niedawno  na booktubie poznałam wiele niesamowitych i cudownych osób, takich jak Olę, Darię, Patrycję i wszystkie dziewczyny z Mini maratonu czytelniczego, Sandrę, Nikolę, Kamilę i jeszcze wiele innych osób, których mogłabym wymieniać godzinami :* To osoby z którymi dzielę tą samą pasuję i wiem, że jak one coś polecają, to na pewno warto po to sięgnąć!

Rok 2016 był dla mnie i dla bloga bardzo rozwojowym miesiącem. Blog niedługo wbije 50 tys wyświetleń, co dla mnie jest już wielkim osiągnięciem! Dodatkowo 130 obserwatorów to też dla mnie coś niesamowitego! Przez ten rok nawiązałam wiele wspaniałych i kwitnących współprac i w tym miejscu dziękuję wszystkim wydawnictwo i księgarniom za zaufanie! Sami się przekonaliście ile recenzowałam książek recenzenckich :D   

No i dobra to jeszcze wydarzyło się w grudniu, ale oficjalne potwierdzenie otrzymałam właśnie dziś, tak urodzinowy prezent :D No dobra powiem Wam:


MOJA REKOMENDACJA ZNAJDZIE SIĘ W KSIĄŻCE!!!!


Tak dzisiaj otrzymałam od autorki potwierdzenie, ze moja rekomendacja będzie w książce. Ja nadal w to nie wierzę, ale udało się!! Odkąd zaczęłam czytać i bardziej interesować się blogosferą zawsze chciałam by logo mojego bloga lub rekomendacja znalazły się w jakieś książce. I po dwóch latach udało mi się! ♥ To jedno z moich czytelniczych marzeń spełniło się. W lutym spodziewajcie się konkursów patronackich!! (nie wierzyłam, ze kiedyś będę coś takie Wam pisać!). Nawet nie wiecie jaka była moje reakcja gdy przeczytałam, że tak moje rekomendacja się pojawi :D Siedzę sobie na angielskim i trochę zamulałam, a nawet bardzo, weszłam na fb i przeglądam stronę autorki i nagle nowy post z listą osób, których rekomendacja została przyjęta. Patrze, moje imię się tam pojawiło, ja oczy jak 5 zł, banan na ustach i zaczęłam się cieszyć jak małe dziecko :D Reakcja klasy i nauczyciela była niezapomniana :D

Naprawdę ten rok był niesamowity i mam nadzieję, że 2017 będzie jeszcze lepszy, bo jak widzicie już dobrze się zaczął. Mam w planach dla Was kilka akcji związanych oczywiście z książkami. Jak uda nam się z Klaudią zorganizować pewną akcję to powinniście być nią zachwyceni, ale zobaczymy co wyjdzie w praniu.

Także już na sam koniec mojego monologu chciałabym podziękować wszystkim i każdemu z osobna za to, że jest tu ze mną. Za to że wchodzi tutaj i czyta moje czasami naprawdę słabe recenzję, że komentuje i wspiera. Dzięki Wam mam motywację i czuję się w obowiązku takim, że Wy czekacie na mój kolejny post  i muszę się wziąć za siebie. Naprawdę chce Wam za to serdecznie podziękować i w zamian za to chciałabym organizować dla Was więcej konkursów. Trzymajcie kciuki aby mi się to udało :* Jeszcze raz z całego serducha dziękuję Wam za to, że ze mną jesteście i obyście zostali jak najdłużej :* ♥

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka