Piekielny Tag ♥

Cześć, dzień dobry, dobry wieczór!
Tak jak obiecywałam nadchodzi nawałnica postów! Dziś tak luźniejszy post, bo tag, do którego nominowała mnie jest autorka, czyli Lexi, więc zapraszam Was do Piekielnego Tagu! 


1. Rogi - książka, która sprawiła, że wszyscy uważali (bądź do tej pory uważają), że jesteś nieznośna/nieznośny. 
Dary anioła jak zwykle na początek <3 O tej książce opowiadam zawsze jak jest poruszany temat o książkach, jak mam komuś polecić jakąś książkę, zawsze. Teraz nawet jak kolega obrażał je nie znając treści zmusiłam go aby przeczytał chociaż pierwszą część, jak to zrobi to będę musiała obejrzeć coś czego nie lubię, a on tak :/ ale cóż warto będzie :D

2. Skrzydła - książka, która spowodowała, że odleciałeś/odleciałaś do zupełnie innej rzeczywistości. 
Szeptem  i Ostatnia piosenka <3 tak wczułam się w te historię, że odleciałam. Nie mogłam się oderwać dopóki ich nie skończyłam lub nie sięgnęłam po kolejne tomy <3 <3

3. Grzech - książka, w której były fragmenty erotyczne. 
W Morze spokoju byłą jedna scena i w List w butelce, z tego co pamiętam. Tak przyznaję się nie czytałam Gray'a :D

4. Woda święcona - książka, która cie doszczętnie zniszczyła.
Tutaj to ich trochę było więc wymieniam: Wierna, Gwiazd naszych wina, Eleonora i Park, Hopeless, seria Szeptem, Czerwona królowa, seria Percy Jackson, Oskar i pani Róża. Jak na razie tylko te tytuły przychodzą mi do głowy :D


5. Ogień - historia głównie oparta na namiętnym uczuciu bohaterów.
Wszystkie książki Sparksa, Eleonora i Park, Love story- takie typowe historie miłosne <3

6. 666 - książka,w  której główny bohater jest złym bohaterem. 
Ups.. Nie czytałam takiej, chyba że.....
UWAGA TA ODPOWIEDŹ BĘDZIE SPOJLEREM DLA OSÓB, KTÓRE NIE CZYTAŁY DARÓW ANIOŁA!!!!!!
Jace w piątej części był pod kontrolą Sebastiana, więc tak jakby był zły, więc jak był rozdział z jego perspektywy to tak jakby z postaci negatywnej.



A teraz czas na nominacje, więc nominuję:


Jeszcze raz serdecznie dziękuję za nominację i to wszystko na dziś! 

Zapraszam Was także do bloga autorki tagu: Lexi 
A także na bloga kto czyta ksiazki zyje podwojnie mr




WAKACYJNEGO ZACZYTANIA ŻYCZĘ!♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka