#1 Q&A ♥

Cześć wszystkim!
Ostatnio prosiłam Was o pytania, bo chciałam zrobić dla Was pierwszy Q&A, byście mogli mnie lepiej poznać :) Tak więc zapraszam! ♥ 

Pytania z bloga:

 1. Czy masz zamiar kiedyś napisać książkę? (Jeżeli tak to jaką?)
Szczerze to kiedyś marzyło mi się napisanie książki fantazy, ze wspaniałym romansem, ciekawą fabułą i przygodami, ale na tym to wszystko się skończyło :D Mój warsztat pisarski nie jest najlepszy, jestem bardziej wygadana :3


2.Od kiedy interesujesz się  książkami? 
Hmm.. Chyba takim wielkim fanem czytania książek zostałam w połowie pierwszej gimnazjum, czyli ponad 2 lata temu. Gdy obejrzałam "Dary anioła miasto kości" i "Igrzyska śmierci" i wtedy powiedziałam sobie, że muszę przeczytać wszystkie części serii i trylogii i od tego zaczęło się moje zainteresowanie książkami <3


3. Co zainspirowało Cię do stworzenia bloga?
Szczerze było kilka czynników, bo odkąd zaczęłam czytać wtargnęła w strefę booktubową, zaczęłam słuchać recenzji vlogerek i czytać wiele blogów recenzenckich. Też chciałam to robić, ale do nagrywania nie mam warunków, więc pozostało jeszcze blogowanie. Drugim czynnikiem było to, że czytałam książki takie, że nikt inny tego nie czytał i nie miałam z kim o nich porozmawiać, a przy niektórych książkach musiałam z kimś podzielić się moimi emocjami i wrażeniami. Trzecim i ostatnim było to moje postanowienie noworoczne. Postanowiłam założyć jeden i trwały blog, którego nie zostawię po jakimś czasie i jak na razie nieźle mi idzie i mam nadzieję, że tak zostanie :) 


4. Najlepsza książka jaką w życiu przeczytałaś?
 Nie wiem, za dużo by ich było!! Ale takimi najważniejszymi to: "Ten obcy", "Dary anioła"- cała seria, "Szeptem"- cała seria, "Czerwona królowa", "Oskar i pani Róża", "Gwiazd naszych wina", "Eleonora i Park" <3 <3 i wiele, wiele innych ooo i "Niezgodna" - cała trylogia <3 <3


5. Książka ,której nienawidzisz?
Nie mam książki, które nienawidzę, choć kilka lektur mogłabym podać, ale nie! Mam raczej książki, które kocham i nienawidzę jak: "Wierna", Cressendo", "Eleonora i Park"- są to pozycje, które są wspaniałe, cudowne, niesamowite, ale pewne czynniki i zdarzenia sprawiają, że podczas czytania miałam ochotę rzucić nimi o ścianę, ale i tak je kocham za inne momenty <3 <3 



Pytania z instagrama:

6. Wolisz trylogię, serię czy powieści jednotomowe?
To jest bardzo ciężkie pytanie, bo nie przeszkadza mi czy dana historia jest opisana w jednej, trzech czy sześciu tomach. Dla mnie ważne żeby była dobra, a nie ile trwa :)


7. Twoja pierwsza książkowa miłość?
Jace z Darów anioła <3 <3 <3 kocham go <3 <3 i będę kochać choć moja historia z nocnymi łowcami na razie się skończyła, bo mam przeczytane wszystkie części darów anioła, diabelskich maszyn i Kroniki Bane :C teraz czekam na Panią Północy i chyba muszę poszukać Kodeksu Nocnych Łowców <3 <3 Nocni łowcy potrzebuję Was!! <3 <3


8. Ile masz książek w przybliżeniu?
Licząc same takie książki lekkie i no bardziej młodzieżowe to około 40, a licząc z lekturami i takich książek poradniczych to około 80 :3 Tak dostaję dużo nagród książkowych :D

9. Od kiedy je kolekcjonujesz?
W lutym wpadłam na szał czytelniczy i po skończeniu pierwszej części Darów anioła musiałam od razu sięgnąć po drugą, a że nie miałam możliwości wypożyczenia jej to musiałam kupić, to było tak w kwietniu chyba i od tego zaczęłam kupować kolejne książki 


10. Książka, którą aktualnie czytasz?
Aktualnie czytam "Papierowe miasta" ♥


11. Gdzie najbardziej lubisz czytać?
Wszędzie mi nie robi różnicy. Jestem człowiekiem, który jak na czymś się skupi to nie odpuszcza i nic nie jest mi w stanie przeszkodzić, więc czytam gdzie się da. I to czasami ułatwia wiele spraw :)


12. Wolisz kupować książki czy wypożyczać je z biblioteki?
Szczerze to chyba wypożyczać z biblioteki, bo książki są dość drogie, a nie chce wydawać całych oszczędności na książki tylko :) 


13. Czy jakaś ekranizacja książki podoba ci się bardziej niż sama książka?
Mam kilka np. "Trzy metry nad niebem" i przepraszam wszystkich fanów książki, ale też "Zostań jeśli kochasz", przy książce to było takie "aha", "no dobra, trudno", a przy filmie może minęło 15 minut filmu i już płakałam, a to coś znaczy :D 

To już wszystkie pytania. Serdecznie dziękuję osobom, które mi je zadały :)
I taka jedna informacja teraz przez tydzień nie będzie postów z racji tego, iż wyjeżdżam nad jeziorko, a tam nie ma internetu. Tak więc długiego i zaczytanego tygodnia!


 Zapraszam Was do konkursu gdzie możecie wygrać wspaniałe książki tu podaje Wam link: KLIK TU

WAKACYJNEGO ZACZYTANIA ŻYCZĘ!♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka