2# Liebster Award ♥

Dzień dobry wszystkim!
A ostatnio zostałam nominowana do Liebster Award już po raz drugi, z czego ogromnie się cieszę!Tak więc nie przedłużając zapraszam do przeczytania moich odpowiedzi na pytania, którego dostałam od blogierki z bloga otwarta księga do którego serdecznie Was zapraszam i nie przedłużając zaczynamy!




Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.




1. Ulubione miejsce do czytania?

Szczerze to nie mam, dla mnie każde miejsce jest dobre. Nie ważne dla mnie czy czytam w szkole, domu, w kolejce do lekarza czy w samochodzie.
2. Książka, która zmieniła coś w Twoim życiu lub Twoją opinię o czymś?

Zmieniła coś w moim życiu trylogia Igrzyska śmierci, bo dzięki nim zaczęłam nałogowo czytać. A opinię o czymś zmieniła książka "Gwiazd naszych wina" zaczęłam na jakiś czas inaczej patrzeć na życie i na walkę z chorobą. Choć teraz znowu powróciłam do starego myślenia :/

3. Gdybyś mogła wybrać jedną nadprzyrodzoną moc, jaka byłaby to zdolność?

Zawsze chciałam umieć czytać w myślach! To by mi tak ułatwiło życie!

4. Świat fantastyczny, w którym mogłabyś zamieszkać.

Świat nocnych łowców <3 i być do tego nocnym łowcą <3 <3 

5. Czy gdybyś znalazła książkę o całym Twoim życiu, przeczytałabyś ją do końca?

Tak. Chciałabym wiedzieć komu mogę ufać, a od kogo mam się trzymać z daleka. I chciałabym wiedzieć jak umrę :)



6. Najczarniejszy czarny charakter z jakim się kiedykolwiek spotkałaś.


Nie spotkałam jeszcze takiego ale Maven zrobił jak na razie największe na mnie wrażenie. Nie powiem z jakiej książki jest ten bohater, bo będzie spojler :)

7. Mało znana książka, którą każdy powinien przeczytać.


"Król Artur i rycerze okrągłego stołu", "Uciekinier" Kinga, o tych książkach mało słyszę i czytam w internecie, a to serio bardzo dobre książki <3 

8.  Ile trwał Twój najdłuższy 'kac książkowy'?


Tak przyznam się z bólem, że aż trzy lata. Miałam taki okres w życiu, że nie miałam ochoty na żadne czytanie.


9. Gdybyś mogła spotkać pięć postaci historycznych lub fikcyjnych, kogo byś spotkała?

 
Chciałabym spotkać: Jace z "Darów Anioła", Patcha z "Szeptem", Napoleona Bonaprate, bo chciałabym zobaczyć czy na serio on był taki niski jak podają książki :D Władysława Jagiełły i być świadkiem bitwy pod Grunwaldem i króla Stanisława Augusta Poniatowskiego i pójść z nim na obiad czwartkowy :3  

10. Gdybyś była zmiennokształtną, w jakie zwierzę chciałabyś się zmieniać?


Gepard <3 kocham te koty i marzyłam kiedyś by nim być ^^

11. Czy popełniłaś kiedykolwiek jakąś gafę związaną z książkami?


Tak przeczytałam "Jad" i potem polecałam ją koleżance mówiąc, że jest o duchach, choć tam nic takiego nie było XD i jeszcze potem kłóciłam się z nią nie chyba nie przeczytała tej książki,ze teraz kłamie chociaż to ona miała racje :D

To już wszystkie pytania :) Jeszcze raz serdecznie dziękuję za nominacje :*


Teraz czas na nominacje:
Dziewczyny nie chce mi się być kreatywną na pytania, więc odpowiedzcie na te pytania co ja :)

FACEBOOK| ASK| INSTAGRAM

WAKACYJNEGO ZACZYTANIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka