30#"Smutne w śmierci jest to, że nagle trzeba pozbyć sie z pamięci bliskich, a także tych dalszych znajomych"- "Dobra córka zła" opowiadanie Aleksandry/ Lexi ♥

Cześć i czołem Wam!
Dziś co nietypowego na moim blogu, bo nie będzie tak jak zazwyczaj recenzji książki, tylko opowiadania/ff. Niedawno nawiązałam z Olą współpracę i razem organizujemy dla Was konkurs, do którego Was serdecznie zapraszam! Dobra, ale aby nie przedłużać dziś recenzja opowiadania "Dobra córka zła" ZAPRASZAM!


Autor: Lexi

Ilość: Jak na razie jest XX rozdziałów

Moja ocena: 8/10





Opis:

To historia o przygodzie niesamowitej dziewczyny . Aleksandra Barwińska jest córką szatana i czarownicy. Ola z powodu swoich umiejętności ma coraz większe problemy. Czy uda jej się pokonać przeciwności losu?




Fabuła:

Historia opowiada o Oli, córce szatana i dobrej czarownicy. Dziewczyna trafia do szkoły, w której uczy się kontrolować i posługiwać się swoją mocą. Jednak gdy jest się dzieckiem diabła czary są silniejszy i groźniejsze, więc musi ona chodzić na specjalne zajęcia. Ogólnie jej życie mimo wszystkiego wydaje się normalne, czaruje, mam wpływowych rodziców i grupę przyjaciół. Wszystko się zmienia gdy dziewczyna musi ukryć swoją tajemnicę i coraz częściej kontaktować się z tatą...

Podsumowanie:


Szczerze mówiąc to pierwszy raz czytam opowiadanie i nie wiem na co powinnam zwracać szczególną uwagę. Jednak bardzo mi się spodobało, z niecierpliwością będę czekała na kolejne rozdziały, ale żeby został dodany potrzeba jeszcze 200 wejść na bloga :c dobijcie to dla mnie!! Historia zapowiada się na ciekawą. Wszystkie postacie polubiłam. Rozdział nie są długie, zawierają dużo dialogów. Czyta się wszystko lekko i bardzo szybko, mi zajęło około dwóch godzin przeczytanie tych XX rozdziałów i chce więcej!!! Bardzo dobra fantastyka, nawet lepsza niż niektóre historie w książkach :/ Serdecznie polecam!!
Tu macie link to opowiadania: Dobra córka zła 


Piosenka idealna do słuchania: Avicii - Addicted To You 

  
* Jeżeli ktoś chciałby abym przeczytała i zrecenzowała ich opowiadanie piszecie do mnie na meila: paulina0942@o2.pl
Chętnie to zrobię!

WAKACYJNEGO ZACZYTANIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka