Luzek #6

Hejo!!
Jak dawno nie pisałam nic w luzku :c chlip chlip :c Tak rzuciły mi się recenzję, że zapomniałam o tym :( Przepraszam. Postanowiłam wrócić z tym i będę go wrzucać tak raz w tygodniu, postaram się może co wtorek? Tylko potrzebuję tematów, o których mam tu pisać, bo dziś to będzie taki kącik informacyjny raczej :/ No ale nie przedłużając mam dla Was kilka informacji.

1. Przypominam, że do 20 lipca trwa akcja niespodzianka organizowana przez mnie i Lexi, gdzie piszecie do któreś z nas o książce, którą w ostatnim roku szkolnym przeczytaliście i dlaczego jest taka świetna. Autora najlepszej wypowiedzi czeka miła niespodzianka i polecam udział w tym, bo warto! Jeżeli jesteście zainteresowani szczegółami tego kliknij TU  

2. Nie dzieliłam się tym z Wami na blogu, bo nie miałam możliwości (a dokładniej internetu) by zaprosić i ogłosić, że biorę udział w Nocy Książkoholików, podczas tej nocy udało mi się przeczytać "Magisterium: Próba Żelaza" Cassandry Clary i Holly Black i do połowy "Zagrożonych" C.J. Daughert- której recenzję znajdziecie w ostatnich dodanych postach :) 

3. Teraz jeszcze biorę udział w Read Week organizowany przez blogerkę Alicję, jest to na podobie jak Bookathon, więc ponowne zaczytanie będzie :3 Tu są tylko inne wyzwania i tylko cztery, a nie siedem, a mianowicie:
* Przeczytaj kontynuację serii/trylogii (u mnie: "Niezłomni" C.J. Daughert)
* Przeczytaj książkę, którą pragniesz przeczytać od dawna (u mnie: "Odłamki" Ismet Prcić)
* Przeczytaj książkę wydaną w wersji kieszonkowej (u mnie: ,,PS. Kocham Cię'' Cecelia Ahern)
* Przeczytaj książkę, która ma do 300 stron (u mnie: "Król Artur i rycerze okrągłego stołu")

4. Teraz trochę zmian na blogu: chyba za dużo na dodawałam recenzji i trochę podupada mi aktywność co mnie bardzo smuci, bo nie dostaję od Was żadnych komentarzy :C Więc tak postanowiłam, że będę dodawać dwie recenzję i post około książkowy może jakieś Tagi, plany czytelnicze itp. Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten pomysł i wrócicie z komentowaniem. Co by mnie jeszcze bardziej zmotywowało do pracy!

5. Jeśli ktoś chciałby mieć ze mną lepszy kontakt niż tylko blog jestem bardzo otwarta, piszcie do mnie czy na asku, na którym często teraz bywam lub instagramie, możecie podać mi swoje nazwy i chętni Was zaobserwuję :3

Tak to chyba już wszystko na dziś, a i pamiętajcie napiszcie mi o czym chcielibyście kolejny post w Luzku :3

I WAKACYJNEGO ZACZYTANIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka