♥KONKURS♥

Hejo kochani!
Mam dla Was niespodziankę, bo wraz z blogerką Lexi organizujemy konkurs!! Nagroda będzie około książkowa, ale szczegółów dowiecie się na początku sierpnia :3 Zadanie konkursowe brzmi następująco: Najlepsza książka, którą przeczytałaś/łeś w roku szkolnym 2014/2015. Podaj kilka argumentów dlaczego akurat ta i dlaczego warto ją przeczytać. Nie musi to być lektura. Prace możecie przesyłać na email: paulina0942@o2.pl lub wysłać wiadomość do adminki Lexi na stronie Nie przeszkadzaj mi, gdy czytam. Swoje zgłoszeniowe prace możecie składać do 10 sierpnia, a my w ciągu tygodnia od tej daty wyłonimy zwycięzce i skontaktujemy się drogę meilową :) Oczywiście koniecznie zapoznaj się z Regulaminem konkursu!

Wzór zgłoszenia:

imię i nazwisko:
emial:
baner:
odpowiedź na pytanie: 



 Regulamin:
1. Organizatorami konkursu jestem ja i Lexi.
2. Fundatorem nagród jestem ja i Lexi.
3. Koszty przesyłki pokrywamy my.
4. Nagrody wysyłamy jedynie na terenie Polski.
5. Ze zwycięzcą skontaktujemy się drogą mailową. Ta osoba będzie miała tydzień na wysłanie nam adresu do wysłania nagrody.
6.  Jeżeli osoba w ciągu tygodnia nie wyśle adresu, zostanie wybrana ponownie kolejny zwycięzca.
7. Konkurs trwa od 25.07.2015r. do 10.08.2015r.
8. W ciągu tygodnia po zakończeniu konkursu zostanie ogłoszony zwycięzca.
9. Osoby, które brały udział w niespodziance, jeżeli wyrażą chęć mogą automatycznie brać udział w tym konkursie.
10. Zwycięzca zostanie wybrany za najlepszą pracę, która wykaże się oryginalnością i nas się najbardziej spodoba.
11. Zastrzegamy sobie do zmiany regulaminu w czasie trwania konkursu.
12. By konkurs mógł się odbyć musi być minimum 10 prac.
 
* I mamy nadzieję na większą aktywność z Waszej strony, niż w przypadku niespodzianki :/

WAKACYJNEGO ZACZYTANIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka