♥ALBO ALBO TAG♥

Cześć Wam!
Bardzo cieszę się, że zostałam nominowana do Tagu! czeka na mnie ALBO ALBO TAG! najbardziej łamiący serce tag jaki widziałam w życiu ;-; Och no dobra już chce mieć to za sobą :3 Zapraszam!


1. Wolisz czytać trylogie czy powieści jednotomowe? 
a co jeśli powiem, że wolę serie? XD ale szczerze to więcej czytam książek wielotomowych, więc trylogie :)

2. Wolisz czytać tylko autorki czy autorów?
O nie kocham i autorów i autorki, bo King i Green i Clare i Fitzpatrick ;-; Och na mojej półce jednak jest więcej autorek niż autorów, więc to zabija ;-;

3. Wolisz kupować w Empiku czy w księgarniach internetowych? 
Przynajmniej to łatwe pytanie wolałabym w księgarniach internetowych, choć mama tego nie popiera więc zamawiam przy księgarnię internetową empik, i tak oszczędzam :3

4. Wolisz, by wszystkie książki zostały zekranizowane jako film czy serial?
Nie oglądam prawie w ogóle seriali, więc to proste ekranizacje filmowe ^^

5. Wolisz czytać pięć stron dziennie czy pięć książek tygodniowo? 
Trochę głupie pytanie ale okey pięć książek tygodniowo oczywiście!!


6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?
Z moim talentem pisarskim nie masz szans na przeżycie, więc profesjonalny recenzent <3

7. Wolisz w kółko czytać dwadzieścia książek czy sięgać po nowe?
Rzadko czytam dwa razy te same książki, więc ciągle nowe!

8. Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?
Bibliotekarką rzecz jasna! Pracą moją jest dawanie ludziom książek i polecanie ich, mogłabym w bibliotece robić spotkania z autorami, dyskusje książkowe, och to mój wymarzony zawód <3

9. Wolisz czytać ulubiony typ literatury czy wszystko poza?
Najczęściej czytam fantastykę i młodzieżówki i chyba bez nich bym nie wytrzymała, więc ulubiony tylko ty literatury :)

10. Wolisz czytać książki fizyczne czy e-booki?
Najprostsze pytanie ever! Jasne, że książki papierowe! Nienawidzę ebooków. Czytam je przy najwyższej konieczności, czyli jak zaczynam jakąś serię, przeczytam pierwszy tom, a reszty nie ma, a muszę wiedzieć co się dzieje XD Lub tak jak mam z Percy Jacksonem przeczytałam całą serię i mam dodatki te pamiętniki i archiwum to nie ma ich w bibliotece, a kupować mi się nie opłaca, bo nie mam serii -,-

Tak to już wszystkie pytania z tego Tagu i jeszcze raz dziękuję za nominację, a ja kogo nominuję hmm.. może:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka