Podsumowanie tygodnia♥

 Tak jak obiecałam dzisiaj dzisiaj dodaje jeszcze podsumowanie tygodnia :3 mam nadzieje że wybaczycie mi obsunięcie się w postach ^^

1. Piosenka tygodnia:
tak piosenkę odkryłam w piątek gdy koleżanka poprosiła mnie bym zgrała na telefon a później jej wysłała, a że przesłuchałam sobie ją od razu się zakochałam, oczywiście zaraz inne piosenki tego autora i nowe jaranie się :3
Down - Jason Walker 

2. Ciekawostka tygodnia:
może teraz to nie będzie ciekawostka a pytanie.
Czy opłaca się kupić " To nie książka" i zrobić serię niszczenia tej książki? 
jak uważacie?

3. Jedzenie tygodnia:
Mcflurry jeju to deser taki że oooooo :3 niebo w gębie, dawno takiego dobrego deresu nie jadłam zwłaszcza jak się weźmie kitkat z polewą czekoladową :3 coś cudownegooo...

 

4. Film tygodnia:
Madagaskar 2 mimo, że to bajka jest świetna, jest humor, nauka i poruszane kwestie przyjaźni i rodziny wszystko co powinna zawierać świetna bajka ♥ na tych bajkach kształtuje się charakter człowieka :)
 

5. Książka tygodnia:
"Mechaniczny książę" to najbliższa moja lektura mam nadzieja, że okaże się tak samo dobra jak pierwsza część *.*
 

6. suchar tygodnia:



7. Cytat tygodnia:
"-Czasami nasze życie zmienia się tak szybko, że za tą zmianą nie nadążają umysł i serce- powiedział Jem
-I kiedy tęsknimy za tym, co było, właśnie wtedy czujemy największy ból."

8. Youtuber tygodnia:
ostatnio oglądam dużo youtuberów którzy grają w gry i wgl i w tym tygodniu przeważa Disowskyy

9. Wydarzenie tygodnia:
Na wymianę i szkolenie przyjechały do naszego miasta Norweżki i jako nieliczne osoby miałyśmy okazję zagrać sobie z nimi mecz i dostać oryginalne klubowe norweskie koszulki :3

10. Najbliższe plany:
* Q&A i potrzebuje do nich pytań jeśli macie zadawajcie na pewno na nie odpowiem :3
* przeczytać Mechanicznego Księcia
* ogarnąć lekcje by mieć czas na bloga i jego rozpowszechnianie 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka