Podsumowanie stycznia ♥

tak wpadłam na pomysł że będę robić podsumowania miesiąca :3 mam nadzieje, że Wam się ten pomysł spodoba :*
STYCZEŃ:

Ile książek przeczytałam?
no w tym miesiącu za dużo książek nie przeczytałam tylko cztery :/

                  * "Love,Rosie"













    * "Wybrani"













    * "Dziedzictwo"













    * "Złodziejka książek"













** JEŻELI CHCECIE ŻEBY NA BLOGU POJAWIŁA SIĘ RECENZJA TYCH KSIĄŻEK PISZCIE W KOMENTARZACH :**
 
Ulubione cytaty z każdej powyższej książki.

 * "Love,Rosie" 

" To nie takie proste, gdy rany próbuje wyleczyć ta sama osoba, która je zadała." ♥

* "Wybrani"
" Nie wszystko jest tym, na co wygląda, a ludzie nie zawsze są tymi, za których się podają" ♥


* "Dziedzictwo"
" Nie można mówić, że coś nie istnieje tylko dlatego, że się tego nie rozumie." ♥

* "Złodziejka książek"

"Świat bez słów wyglądałby inaczej." ♥

 Oczywiście biorę udział w wyzwania książkowe 2015 ^^ pokaże wam ile już zadań mam wykonanych dzięki tym czterem książkom :*

 






dobra to dzisiaj na tyle :* bardzo miłe widziane będę komentarze na temat tych książek i pochwalcie się czy wy też robicie te wyzwania, a jeśli tak to ile już zadań zrobiliście :D ^^

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka