Podsumowanie tygodnia #1 ♥

Tak przepraszam za małe obsunięcie ale miałam ku temu powody, a dokładniej musiałam uczyć się roli  na dzisiejsze przedstawienie walentynkowe, oraz była wielka akcja o ostatnie miejsce w kinie na "Love, Rosie", no i miałam kilka spraw do wyjaśnienia :/ ale cóż już jestem i postaram się to nadrobić <3 więc tak podsumowanie tamtego tygodnia to zaczynamy :3

1. Piosenka tygodnia:
tą piosenkę poleciła mi przyjaciółka, gdy byłam w ciężkim stanie psychicznym, a ta piosenka postawiła mnie na nogi i zachęciła do tego by przeciwstawiać się losowi :3 serdecznie polecam ^^
Sobota- Do góry łeb

2. Ciekawostka tygodnia:
 
Ciekawostką będzie to, że teraz bardzo dużo się mówi o ekranizacji "50 twarzy Grey'a" z tego co się dowiedziałam to ten film to kompletna klapa, fabuła została pominięta, Te uczucia łączące bohaterów zostały spłaszczone i pokazane do minimum, więc polecam dobrze przemyśleć pójście na ten film :/



3. Jedzenie tygodnia:
 Tak pójście do kina wiąże się z zakupieniem wałówki xd a w ostatnim czasie te chipsy bardzo mi posmakowały, więc serdecznie polecam, smacznie i tanie :3 




4. Film tygodnia:
Filmem tygodnia będzie oczywiście " Love, Rosie" na którym byłam w walentynkowy wieczór :3 ale o tym filmie zrobie osobny wpis i chyba od razu porównując do książki :), więc w skrócie film bardzo ciekawy, choć bardzo różniący się od książki, ale w dobrym znaczeniu :D


5. Książka tygodnia:
Tak w tym podpunkcie będę pisała jaką książkę aktualnie czytam, więc aktualnie moją lekturą jest książka " Mechaniczny anioł" :D do soboty powinnam ją skończyć więc wpis powinien się pojawić ^^

6. suchar tygodnia:

7. Cytat tygodnia:
"Mów szep­tem, jeśli mówisz o miłości."- W. Szekspir
 "Są tajemnice, o których mówi się tylko szeptem."-B. Fitzpatrick

8. Youtuber tygodnia:
W ostatnim tygodniu bardzo często oglądałam filmiki Jasia więc tamten tydzień był tygodniem JDąbrowskiego ♥

9. Wydarzenie tygodnia:
W piątek miałam zawody w Szreńsku w mój ukochany sport siatkówkę!! ♥ miałam świetną drużynę i mimo że zajęłyśmy 3 miejsce to i tak było wspaniale, a dziewczyny są najlepsze na świecie :*

10. Najbliższe plany:
*skończyć czytać Diabelskie Maszyny,
*ogarnąć bloga :3,
* i szykuje nam się chyba Q&A :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka