Dary Anioła serialem ♥

Nie jest to oficjalna informacja ale jest kilka informacji na ten temat :

1. Od początku serialu Simon będzie miał dziewczynę.
2. Bohaterowie będą starsi.
3. Nocni Łowcy mają być częścią CIA.
4. Akcja ma się dziać w Los Angeles lub San Francisco, nie w Nowym Jorku.
5. Serial ma być mroczniejszy i ma być w nim więcej seksu.
6. Tytuł ma być „Nocni Łowcy”.


Bardzo mi się one nie podobają!praktycznie psują całą serie!! 
co to pierwszego: Simon mam mieć dziewczynę? Jak skoro on od początku był zakochany w Clary!! 
co do drugiego: Czemu bohaterowie mają być starsi? skoro Jace w książce miał 17 lat,a Clary 16 to czemu mają być jeszcze bardziej starsi?!to nie ma sensu :<
co do trzeciego: CIA agencja?! serio?! przesadzają.. oni powinni zabijać demony a nie bawić się w detektywów -,-
co do czwartego: dlaczego nie NY? co im szkodzi i tak wydają na to tyle hajsu to dlaczego nie zrobić tego dobrze?!
co do piątego: mroczniejszy spoko może te demony lepiej by zrobili i więcej walki by było, więcej seksu nieeeeeee to ma być serial młodzieżowy a nie +18 sorry no nie chcą z niego zrobić typowy romans? blee -,-
co do szóstego: nocni łowcy z tego co wiem to chyba jest już serial o tej nazwie, oryginalność -,- zastanawia mnie co zrobi im za różnice nocni łowcy a dary anioła, moim zdaniem druga nazwa byłaby bardziej rozpoznawalna ale cóż..

Podsumowując jeżeli to wszystko okaże się prawdą to ten serial dla fanów będzie totalną katastrofą. Ci co nie czytali książki lub nie oglądali filmu, serial nie będzie przeszkadzał bo nie zna oryginału.Oby tego nie zrobili -.- tak bardzo przepraszam za moją burzliwość ale Dary Anioła to moje życie i bardzo interesuje mnie losy adaptacji serialu więc jeszcze raz przepraszam :* 







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka