Czerwiec: Wrap up/ Bookhaul/TBR na lipiec ♥

Cześć kochani!
Dzisiaj taki szybciutki post o podsumowaniu miesiąca czerwca, który był masakryczny pod względem czytelniczym, bo zakończenie roku, ostatnie poprawki i upał, który przeszkadzał w czytaniu :/ udało mi się przeczytać 8 książek, gdzie w porównaniu z poprzednimi gdzie czytałam po 10, 11 książek to słaby wynik. Dobra nie przedłużam moich zażaleń i zapraszam na dalszy post.

Ten post będzie bardzo króciutki, bo bardziej dokładniejsze podsumowanie nagrałam i nie chciałabym się powtarzać, dlatego teraz będzie bardziej statystycznie i liczbowo :D






W czerwcu udało mi się przeczytać:
1. "Chowańce Pałac snów"- RECENZJA TU
2."Jedyny pirat na imprezie"- RECENZJA TU
3. "Gregor i Tajemne Znaki"- RECENZJA TU
4. "Alive. Żywi"- RECENZJA TU
5. "Silver. Pierwsza księga snów"- RECENZJA TU
6. "Prawo pierwszych połączeń"- RECENZJA TU
7. "Zagubiony heros"- RECENZJA TU
8."Klejnot"- RECENZJA TU

Statystycznie:
Ilość przeczytanych książek: 8
Ilość stron: 2976
Dziennie czytałam: 99,2

Także aż tak tragicznie nie wypadłam statystycznie :D

Książki, które w tym miesiącu do mnie przybyły:

1. "Chowańce pałac snów"- egzemplarz od Wydawnictwa IUVI 
2. "Gregor i Tajemne Znaki"- jak powyżej
3. "Jedyny pirat na imprezie"- egzemplarz od księgarni internetowej PanTomasz.pl
4. "Alive.Żywi"- jak powyżej
5. "Silver. Pierwsza księga snów"- egzemplarz od Wydawnictwa Media Rodzina
6. "Prawo pierwszych połączeń"- egzemplarz od Wydawnictwa MG
7. "Złe dziewczyny nie umierają"- wygrana w konkursie na stronie księgarni internetowej PanTomasz.pl
8. "Zagubiony heros"- spóźniony prezent urodzinowy
9. "Najszczęśliwsza dziewczyna na świecie"- nagroda na zakończenie roku szkolnego
10. "Anioły i demony"- z wymienialni książkowej
11. "Zanim sie pojawiłeś"- z promocji biedronkowej :D


A moje plany czytelnicze na lipiec przedstawiają się następująco:

*Plany na Bookathon pojawią się w poniedziałek, więc do tego czasu będzie to dla Was tajemnica :D
A nadal wkopałam się w dużą ilość książek recenzenckich, ale jak mogłam odmówić takich wspaniałych pozycji?! Także będę mogła przeczytać:
1. "Chłopcy 2. Bangarang"- Jakuba Ćwieka
2. "To nie jest dieta"- Anna Gruszczyńska
3. "Calder. Narodziny odwagi"- Mia Sheridan
4. "Eden. Nowy początek"- Mia Sheridan
5. "Sny Morfeusza"- K. N. Haner
6. "Chłopak na zastępstwo"- Kasie West 
7. "Gwiazdka z nieba i jeszcze więcej"- Sarah Dessen

Także całe podsumowanie przedstawia się tak, jakby udało mi się przeczytać wszystkie te książki w lipcu, to byłby najlepszy miesiąc tego roku także biorę się już za robotę i czytam :D A Wam jest czytelniczo przedstawia się czerwiec? Dajcie znać w komentarzu, a ja się już z Wami żegnam i do następnego :*

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥ 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka