Miesiąc pełen sprzeczności! || Podsumowanie marca ♥

Marzec był ciężkim miesiącem. Nie miałam na nic czasu, bo ciągle było trzeba się czegoś uczyć. Ale w międzyczasie przeczytałam kilka książek. Nadal nie przekraczam ilości 8 książek w miesiącu, ale dobre i tyle, poza tym to nie były takie krótkie historie :D

 
Przeczytane w marcu:
1. "Silver. trzecia księga snów"- 456 stron, Recenzja 
2. "III cz Dziadów"- 138 stron
3. "Diabolika"- 412 stron, Recenzja 
4. "Układ"-464 strony, recenzja niedługo
5. "Dziewczyna z pociągu"- 328 stron
6. "Konklawe"- 336 stron, Recenzja 
7. "Firstlife. Pierwsze życie"- 432 strony, Recenzja 
8. "Przebudzenie Morfeusza"- 553 strony
Jeżeli chcielibyście recenzję któreś z książki, o której tutaj wspomniałam, a nie pisałam oddzielnego postu, dajcie znać!
Statystycznie:
Ilość przeczytanych książek: 8
Ilość przeczytanych stron: 3119
Dziennie: 101
Co do nowości w biblioteczce, miałam nie kupować ani nie brać nowych książek, ale wyszło jak wyszło. No i by ponownie się nie rozpisywać to zapraszam na filmik.
A prócz tego co tutaj widzieliście, w ostatni tydzień miesiąca przybyły do mnie jeszcze 4 inne książki
1. "Klątwa przeznaczenia"- egzemplarz finalny
2. "Wina"- egz. od Wydawnictwa Zielona Sowa
3. "Wyścig śmierci"- egz. od Grupy Wydawniczej Foksal
4. "Aced. Uwikłani"- egz. od Grupy Wydawniczej Helion
No i jeszcze jedna sprawa, o której chce Wam wspomnieć. Wraz z Klaudią organizujemy Książkowy Dzień Dziecka, gdzie pod koniec maja odbędą się tam konkursy książkowe i chcemy Was zachęcić i zaprosić na to wydarzenie. To świetna okazja by zrobić sobie prezent na Dzień Dziecka i wygrać jakąś ciekawą książkę :D



No i to już chyba wszystko w tym poście. Dajcie znać czy którąś z tych książek czytaliście, a może macie zamiar? Ile wam udało się przeczytać w marcu i jakie plany macie na kwiecień?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka