#180 "Ale z każdym uniesieniem wiąże się upadek."- "Ogień, który ich spala" ♥



On jest jej największym upadkiem. Ona jest jego największym uniesieniem. Poznali się przy kasie w sklepie. Od tego czasu ich życie się zmieniło. Oni też się zmienili. Potem znowu coś sie stało i już nic nie miało być takie samo. Z pozoru dwa zupełne przeciwieństwa, ale czy naprawdę są od siebie tacy różni...?


Ja ostatnio zdecydowanie czytam za dużo romansów! Stałam się miękką kluską i wzruszają mnie najzwyklejsze pocałunki bohaterów! Eh, ale dobra, to nie moment na żalenie, tylko na recenzję! :D

"Kiedy znajdziesz kogoś, kto rozśmieszy Cię w chwili, w której twoje serce chce płakać- trzymaj sie go. Będzie tym, który zmieni twoje życie na lepsze."

Po książkę sięgnęłam, bo słyszałam, że Brittainy C. Cherry pisze cudowne książki, poza tym znalazłam ją w bibliotece, to pomyślałam spróbuję.  I co to była za książka..!!!!!

Ja nie wiem jak to się stało, ale książkę pokochałam już od pierwszego rozdziału. Naprawdę, tematy jakie są tu poruszane, takie drobnostki, detale, które powodują, że ta książka jest niepowtarzalna. To po prostu coś pięknego! ♥

Szczerze mówiąc po jakiś 100 stronach zastanawiałam sie co autorka wymyśli, skoro wszystko zmierza w jednym kierunku, a potem stało się coś, co mnie złamało. Powiem z ręką na sercu, że ja chciałam ją przeczytać jak najszybciej, jednak musiałam ją sobie dawkować, bo było w niej tyle emocji, które przechodziły wręcz na mnie. Ja przeżywałam to wszystko równie mocno jak bohaterowie.

Bohaterowie tej historii są bardzo realistyczni. Logan boi się zaakceptować siebie, jak i to, że on także zasługuje na szczęście i miłość. Alyssa to jego kotwica, która podtrzymuje jego wiarę i sprawia, że chce stać się lepszym człowiekiem. Z Alyssą bardzo się utożsamiłam, w sumie to nawet bardzo! Nie była modelką, miała swoje zdanie i nie pozwalała sobą manipulować. Brat Logana też był świetny! <3 Ogólnie jedynymi postaciami, których nietolerowałam to byłi rodzice Alyssy i ojciec Logana! :(

"Żyj z dnia na dzień. Tylko tego trzeba by przetrwać. Nie myśl zbyt wiele o przyszłości ani nie zajmuj głowy przeszłością. Pozostań w teraźniejszości. Bądź tu i teraz. To najlepszy sposób na życie. Ciesz się chwilą. Żyj z dnia na dzień."

To naprawdę przepiękna historia o miłości, przyjaźni i prawdziwym uczuciu. To powieść o trudnej przeszłości, narkotykach, niekochanych dzieciach i chorobie, o niesprawiedliwości tego świata i że serce nigdy nie zapomina... Serdecznie polecam, a ja ide leczyć kaca, którego właśnie mam po tej książce! :D 


Tłumaczenie: Katarzyna Agnieszka Dyrek| Cykl: Elements. Żywioły. (tom 2)| Wydawnictwo: Filia| Data wydania: 25 stycznia 2017| Liczba stron: 450| Gatunek: Literatura obyczajowa i romans| Moja ocena: 9/10|
 
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka