Podsumowanie kwietnia! ♥

Cześć ^^ już nadszedł maj, mój ulubiony miesiąc ♥ no ale tak dzisiaj nadszedł czas na podsumowanie kwietnia, bardzo szalonego i pełnego wydarzeń XD Mogę być z siebie dumna, bo pomimo przeciwności (czyli egzaminów) przeczytałam aż 7 książek, więc nie mam co narzekać ^^

  Moje kwietniowe czytanie zaczęłam "Córką światła" Książka bardzo krótka, ciekawa akcja, trochę podobna do Darów anioła, więc fanom tej serii powinna się spodobać recenzja-> KLIK
6,5/10

Cytat:
"Czasami warto pocierpieć dla innych"









Następnie przez półtorej tygodnia mordowałam Hobbita i przebrnęłam przez niego jakoś.. Fantazy aż nad to... nie chce znowu się denerwować, więc zapraszam do recenzji ->KLIK
mocne 2/10

Cytat:
"No cóż, mogło być gorzej, ale też mogło być dużo lepiej.”








Po skończeniu Hobbita przez godzinę przeczytałam kolejną pozycję czyli "Oskara i pani Róża" cóż co cudowna, wspaniała książka *.* króciuteńka ale za to wspaniała i bardzo treściwa, poruszająca bardzo ważne życiowe tematy.. ohh co za cudeńko ♥♥ -> recenzja-> KLIK
10/10

 Cytat:
 "Z cho­robą jest tak jak ze śmier­cią. Jest fak­tem. Nie jest żadną karą."





Druga część książki "Zostań jeśli kochasz" według mnie lepsza znacznie niż pierwsza. Kontynuacja przygód dwojga nastolatków kochających muzykę lecz teraz z perspektywy Adama, cudeńko w czystej postaci ♥ recenzja -> KLIK


9/10

Cytat:
 "Budząc się rano, powtarzam sobie: "To tylko jeden dzień, jeden dwudziestoczterogodzinny odcinek czasu, który musisz przetrwać".


Tak o tej książce pewnie mało kto słyszał i bardzo się z tego powodu cieszę, nie dałam recenzji tej książki, gdyż uważałam, że jedna zła recenzja w miesiącu wystarczy. Tak w skrócie o czym ona jest. Agata mieszka z chorą matką, która chce się przeprowadzić w góry. Nowe miasto sprawia im jednak trochę problemów. Po kilku dniach Agata znika i znajdują ją ludzie w górach zmarzniętą i wgl. Za wszystko obwiniają matkę, za niedopilnowanie itd. Ciężkę pismo co utrudnia czytanie, dużo opisów i mało akcji...


4,5/10


O tej książce mogę powiedzieć jedynie, że rozpiernicza system i moją głowę. Green i Levithan to dla mnie idealnie dobranie. Zabawa i śmiech połączone i trudnymi tematami i naukami... ohohoh boska ♥
recenzja -> KLIK


9,5/10

Cytat:
"Gdy coś raz się stłucze, nie da się tego z powrotem skleić. ponieważ gubią się gdzieś małe kawałeczki i krawędzie nie pasują do siebie, nawet gdyby chciały. cały kształt się zmienia."


"Czerwona królowa" co za cudeńko, tak się cieszę, że miałam okazją ją przeczytać aaa ♥ mimo, że słyszałam wiele negatywnych opinii na jej temat, jednak dla mnie jest ona wspaniała, Tyle akcji, niespodziewanych akcji, i cytat, który idealnie oddaje charakter tej pozycji "każdy może zdradzić każdego" będę się nią zachwycać chyba jeszcze w dzisiejszym poście o niej ♥


10/10







Tak się przedstawia mój czytelniczy kwiecień, no ale jeszcze zdobyłam kilka nowych książeczek, które tylko czytają abym po nie sięgnęła, a mianowicie:
"Bóg nigdy nie mruga"
"Eleonora i Park"
"Duma i uprzedzenie"
"Król Artur i rycerze okrągłego stołu"

Obecnie zabieram się za książkę: "Żona astronoma"- może ktoś czytał? Jeśli tak jakie są wasze odczucie na jej temat?

Wcześniej jeszcze pytałam Was czy chcecie zrobić dyskusję na temat jakieś książki więc zostawiam ankietę, w której zaznaczcie tytuł, o którym chcecie rozmawiać pod koniec maja ^^ ♥


Tak i jeszcze na koniec muszę po prostu wam wstawić link do piosenki, którą tak pokochałam, że oooo ♥♥♥♥

Tak kończę jak na razie czytelnicze podsumowanie kwietnia, które było niezłe i liczę, że maj będzie jeszcze lepszy :)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka