#188 "Nie ważne co zrobię. I tak to nie będzie wystarczające."- "Cykl" ♥

Dwanaście krótkich historii z życia wzięte. Dwanaście opowieści o ludziach, których możecie spotkać codziennie na ulicy czy w szkole. Jednak nikt nie wie, przez co mogą przechodzić, z czym się w swoim życiu borykają. Czasami nawet, gdy to zauważamy, boimy się ingerować, ale dlaczego? Na szczęście są przy nas Aniołowie, którzy czuwają i starają się pomóc, gdy tylko się do nich, choć trochę otworzymy.


Co to książka ze mną zrobiła! Ciężko jest mi nadal się po tym wszystkim otrząsnąć. Jednak powinnam Wam powiedzieć, dlaczego :D Kiedyś, gdy pisałam recenzję wspominałam, że książka nie musi posiadać wielu stron by być cudna i piękna. Cykl po raz kolejny utwierdza mnie w tym przekonaniu. Ta powieść sprawiła, że co chwila miałam ochotę płakać ze wzruszenia.

 "Ktoś woła, nie mówiąc nic. Nie wypowiadając żadnego słowa. Niemo. Ktoś potrzebował pomocy. Ktoś cierpiał, ale nie chciał ratunku. Nie jawnie."

Ta książka opowiada o aniołach, którzy starają się zostać Aniołami Stróżami, dlatego muszą przez rok pomagać ludziom, którzy sami nie dają sobie rady. Sytuację i historię są różne, w zależności od miesięcy. Każdy miesiąc to inna wzruszająca opowieść. Jedne kończą się szczęśliwie, inne niestety nie.

W książce są opisane zwykłe sytuacje, którą mogą się dziać naszej koleżance czy sąsiadce. Przemoc fizyczna i psychiczna, złamane serce czy śmiertelna choroba. Wiadomo, nie każdy człowiek jest dość silny by zmierzyć się sam ze wszystkimi trudnościami i dlatego właśnie są aniołowie, którzy dodadzą sił albo postawią na naszej drodze osoby, które mogą pomóc.

"Miłość powinna dawać radość. Miłość powinna dawać szczęście. Miłość powinna dodawać, a nie podcinać skrzydła."

Jeżeli macie możliwość to koniecznie musicie przeczytać tę książkę. Ma ona tylko 100 stron, ale jest niesamowita, cudowna i prawdziwa. Ja podejrzewam, że nieraz jeszcze będę do niej wracać, by pojawiła się u mnie nadzieja i wiara, że będzie lepiej. Niesamowicie ciepła i optymistyczna powieść, którą powinno poznać jak najwięcej osób! Gorąco polecam! <3

|Autor: Monika Jagodzińska| Wydawnictwo: Psychoskok| Data wydania: 17 marca 2016r.| Liczba stron: 101| Gatunek: fantastyka| Moja ocena: 9/10|

Za moją powieść serdecznie dziękuję Pani Monice Jagodzińskiej, dzięki której przeczytam tą książkę i zakochałam się w niej po uszy! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka