Tyle radości! KONKURS!

Ostatni dzień Tygodnia w Mieście Książek. Mam nadzieję, że podoba Wam się taki cykl i może w przyszłości będę mogła robić częściej takie inicjatywy :D W tym ostatnim dniu chciałabym jeszcze raz podziękować za wszystko co mnie dzięki Wam spotyka. Z każdym postem mogę się rozwijać, dzięki dobrym radom, poprawiam się i mam chęci do tworzenia dalej!
Oczywiście, jak wszyscy w takich momentach wspominają, chciałabym nagrodzić jak najwięcej osób, ale wtedy bym zbankrutowała kompletnie :D No ale mam dla Was drobny konkurs z książką Pana Roberta Gonga pt. "Anielska etiuda". Miałam w planach przy okazji recenzji dodać konkurs, ale mi nie wyszło :( No ale konkurs i tak się odbędzie!

Konkurs banalny, bo będzie to rozdanie, ponieważ nie chce wymyślać nie wiadomo jakich kreatywnych pytań :D

Regulamin:
1. Wysyłam książkę tylko na terenie Polski.
2. Organizatorką konkursu jestem ja, autorka bloga Miasto Książek
3. Sponsorem nagrody jest autor Robert Gong oraz Portal Księgarski.
4. Rozdanie trwa od dzisiaj, czyli 30 maja 2017r do 15 czerwca 2017r.
5. W ciągu 3 dni postaram się wyłonić zwycięzce i napisać prywatną wiadomość.
6. Aby rozdanie w ogóle się odbyło musi wziąć udział przynajmniej 5 osób.
7. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu. 


Wzór zgłoszenia:

Zgłaszam się/ biorę udział!
Obserwuję bloga  jako:
Obserwują facebooka jako:
email: 
Udostępniłam/em baner: TAK/NIE:


Życzę wszystkim powodzenia i mam nadzieję, że chętnie weźmiecie udział! :D A przy okazji, skoro mowa o konkursach to jeszcze dziś możecie wziąć udział w konkursach na wydarzeniu Książkowy Dzień Dziecka, bo tam jest jest dużo ciekawych książek do wygrania!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka