Mam swoją kategorię!- BOOKBLOGERZY BOOK TAG

Witam drugiego dnia Tygodnia w Mieście Książek. Dzisiaj mam dla Was tag, do którego zostałam nominowana przez Dominikę i Sebastiana z bloga Zatraceni w kartkach, za co oczywiście serdecznie dziękuję <3 A wzięłam akurat ten tag, ponieważ jestem w nim kategorią! :D Nie sądziłam, że kiedyś taki moment nastąpi, ale jest naprawdę szczęśliwa <3 Ale już przechodzę do pytań :D

wątek, bez którego nie wyobrażasz sobie książki.

Dla mnie jest to ciekawa fabuła. Nie wyobrażam sobie książki bez interesującego i wciągającego tematu. Przeżyje nawet słabych bohaterów, jeżeli fabuła nie pozwala mi sie od niej oderwać :D

książka, która urzekła Cię okładką.


Jest ich ostatnimi czasy naprawdę mnóstwo, jednak chyba ostatnio najbardziej nowe wydanie Czerwieni rubinu, Zimowego monarchy i Królewskiej klatki. Te okładki są nieziemskie <3 <3

ulubiony autor.


Moja kategoria jest naprawdę ciężka! No ale podam dwie panie i dwóch panów, ponieważ mniej nie potrafię wskazać, także są to: Cassandra Clare, Kerstin Gier oraz Rick Riordan, Remigiusz Mróz <3

książka, która dała Ci dużą dawkę humoru.


Hmm.. Może Chłopak na zastępstwo? Tam cały czas miałam banana na ustach :D Ale też książki Ricka Riordana mają dużą dawkę śmiechu, zwłaszcza Percy Jackson <3

książka, którą możesz czytać w kółko i Ci się nie znudzi.

Czerwień rubinu to moja jedyna książka, którą przeczytałam więcej niż raz i przeżywałam ją równie mocno jak za pierwszym razem :D Także stawiam na Trylogię czasu :D

książka, która ma więcej niż jednego interesującego bohatera.

Tutaj bez zastanowienia powiem 13 powodów. W ksiązce bardzo interesowała mnie postać Hannah, Claya i Skye. Chciałabym ich poznać lepiej i mam nadzieję, że drugi sezon serialu rozwinie ich wątki :D

bohater o takim samym imieniu jak Twoje.


Także ja to pytanie pozostawiam bez odpowiedzi, bo nie przeczytałam jeszcze książki, gdzie bohaterka miałaby na imię Paulina. Może Wy taką znacie i mi polecicie?

bohater, który stał się Twoim ulubionym.


Szczerze mówiąc, to ja takiej nie posiadam. Lubię kilka bohaterek, ale nie w taki sposób by stała się moją ulubioną. Nie wiem, chociaż mogę powiedzieć, że gdzieś w czołówce plasują się: Clary, Gwen i Annabeth :D

książka, która wychodzi poza schemat.


Haha i tu też mam niemały problem, bo nie mogę jakoś nic dopasować :/ Może postawię tu na Cykl, ponieważ nie jest to typowa powieść, tylko zbiór krótkich opowiadań, o ingerencji aniołów, którzy pomagają ludziom. Dla mnie ta książka jest wyjątkowa, ale więcej dowiecie się niedługo w recenzji :D

Twój ulubiony blog książkowy

Nie chce tu wymieniać blogów po kolei, bo jest ich za dużo. Jednak powiem tak, te blogu, które widzicie po prawej stronie, ja stale do nich zaglądam i wszystkie posty czytam. Dlatego jeżeli jesteście na tej liście to znaczy, że Wasz blog jest jednym z moich ulubionych <3 Tym bardziej, ze lubię odkrywać nowych blogerów także ciągle ta lista się powiększa :D

A ja do tagu nominuję:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka