#17 "Ulubiona książka z dzieciństwa?"- LBA

Kolejny dzień tygodnia w Mieście i już prawie koniec :D Dzisiaj, choć dodaje to o późnej godzinie mam dla Was LBA, do którego zostałam nominowana przez Martę z bloga Biblioteka Marzeń, za co oczywiście serdecznie dziękuję! ♥


 



1. Seriale czy filmy?

Raczej odpowiem filmy, ponieważ w ciągu dwóch godzin mogę poznać całą historię i nie muszę czekać tygodni do zobaczenia kolejnego fragmentu całej historii. Choć czasami seriale są naprawdę świetne, jak Teen Wolf czy 13 powodów ♥♥


2. Oglądałeś "13 reasons why"? Jeśli tak, to co sądzisz? Jeśli nie, to czy planujesz?

Oglądałam i ubóstwiam! Zgadzam się ze stwierdzeniem, że serial jest lepszy od książki, choć powieść też jest warta uwagi. No i już nie mogę doczekać się 2 sezonu, bo jestem bardzo ciekawa jak potoczą się losy bohaterów i co reżyser stworzy ^^



3. Ulubiona herbata.

Chyba zwykła czarna, lub z owocowa z mango i ananasem <3


4. Jak długo blogujesz?

1 stycznie minęły 2 lata blogowania :D To jest chyba najdłuższe hobby, poza siatkówką, o jakie dbam i cały czas się angażuję :D 



5. Kanapki z masłem czy bez? Tak, wiem, mam dziwne pytania.

Szczerze mówiąc, jak jest to jest dobrze, a jak nie ma to nie ubolewam. Choć chyba wolę jak tego masła nie ma, wolę już majonez niż masło :D


6. Jakiego gatunku muzyki słuchasz?

Wszystko co mi wpadnie w ucho! Disco polo, rap, pop, rock, naprawdę wszystko :D Chociaż z powodu imprezy osiemnastkowej teraz przeważa disco polo :D



7. Gdzie widzisz siebie za dziesięć lat?

Serio nie mam zielonego pojęcia :D Może będę na studiach, albo w jakieś pracy :D


8. Czemu blogujesz?

Dla mnie blogowanie to możliwość ciągłego pisania i tworzenia, dzięki czemu piszę coraz lepiej i robię mniej błędów, a wierzcie mi, kiedyś robiłam ich naprawdę sporo :D Dodatkowo odkąd zaczęłam czytać książki i poznałam blogosferę jak i booktube też chciałam coś takiego robić, i tak to się wszystko zaczęło i trwa do dziś :D

9. Ulubiona książka z dzieciństwa?

Baśnie Andersena! Kiedyś, będąc małym brzdącem i gdy wylądowałam w szpitalu, mama na bazarku właśnie kupiła mi bajki :D Od tego czasu zawsze przed snem mama musiała mi przeczytać wszystkie te bajki, bo inaczej nie zasnęłam :D Ale oprócz tej wielkiej księgi z 6 bajkami, musiały być przeczytane jeszcze z 10 takich malutkich bajek, z takiej tektury czy czegoś podobnego xd Nie mam już tych książeczek, bo oddałam je kuzynowi, który też je uwielbia, a bym Wam je pokazała na zdjęciu :D


10. Jak dobrze "się zmotywować"?

Dla mnie motywacją jest cel, dla którego do tego dążę. Tak jak teraz pod koniec roku, mogłabym sobie podarować te wszystkie poprawki, aby zdać te zaliczenia, z których w ogóle nie mam ocen. Ale nie, Paulina piszę milion poprawka i jeszcze więcej jest przed nią, bo chce mieć dobrą średnią, chce zdobyć stypendium i chce mieć dobre oceny z przedmiotów, które mi odchodzą mieć jak najlepsze oceny, by świadectwo na zakończenie szkoły było ładne i mogła się nim chwalić :D Dla mnie motywacje to cel lub osoby, które na mnie liczą, jak widzę, że coś Wam się podoba na blogu lub Youtube to dostaje takiego kopa do roboty, że sama w to nie wierzę. Czasami nie prześpię pół nocy by zrobić dla Was coś ciekawego i dbać o Was :D

11. Gdzie spędziłbyś wymarzone wakacje?

 Dla mnie miejsce jest nieważne. Zależy mi by spędzić ten czas z dobrym towarzystwem i żeby mieć ze sobą książki :D Ale zdecydowanie wole spędzać czas na wodą niż w górach. Nie wiem czy to jest spowodowane, chociaż wiadomo córka Posejdona :D


Uff.. Udało się! Jutro postaram się wymyślić jeszcze pytania i kogoś nominować, bo ostatnio mam dość dużą wenę twórczą, także nominowane osoby mogą już się bać :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka