Nareszcie koniec tego miesiąca!- Podsumowanie stycznia ♥

Szczerze mówiąc nie wiem czy ten miesiąc zaliczyć do udanych czy nie. Z jednej strony jestem mega szczęśliwa, bo otrzymałam potwierdzenie moich dwóch rekomendacji w książkach, ale biorąc pod uwagę życie prywatne i podsumowanie czytelniczy, był to słaby miesiąc, no ale nie przedłużam i już pokazuję Wam co udało mi się przeczytać :D

Co udało mi się przeczytać w styczniu? 

  1. "Cierpienia młodego Wertera"-90 stron
  2. "Pandora"- 416 stron, Recenzja TU 
  3. "Arktyczny dotyk"- 464 strony, Recenzja TU 
  4. "Reguły gry"- 321 stron, Recenzja TU 
  5. "Pożegnania"- 216 stron
  6.  IV cz. Dziadów- 78 stron
  7. "Gracz"- 392 strony, Recenzja TU 
  8. "Margo"- 340 stron, Recenzja TU 
  9. " Klątwa przeznaczenia"- 812 stron, recenzja niedługo
 Tak wiem, wynik nie jest cudowny. Są tu jeszcze dwie lektury. Tak szkoła zaszalała ciągle nam robią egzaminy kwalifikacyjne, bo w czerwcu mam już pierwsze, ale to jest masakra :/

Statystycznie:

Ilość przeczytanych książek: 9
Ilość przeczytanych stron: 3129
Średnio dziennie:  101

No i to co wszyscy lubią najbardziej, czyli Book Haul!

  1.  "Gracz"- egz. od Wydawnictwa Kobiecego
  2.  "Był sobie pies"- j. w.
  3.  "Reguły gry"- egz. od Wydawnictwa SQN
  4.  "Margo"- j. w.
  5.  "Ostatnie tchnienie"- od Klubu książkowego Ona Czyta
  6.  "Czarna kolonia"- wygrana w konkursie
  7.  "Utrata"- zakup własny
  8.  "Toxik"- j.w.
  9.  "Wstyd"- j.w.
  10.  "Chłopak na zastępstwo"- z wymienialni książkowej
  11.  "Chłopak który stracił głowę"-j.w.
  12.  "Spójrz mi w oczy, Audrey"- j.w 


 A czego możecie się spodziewać w lutym?


Po pierwsze mam napisanych kilka recenzji m.in "Pożegnania" , "Klątwy przeznaczenia" i "Był sobie pies". Dodatkowo powinien do końca tygodnia pojawić się u mnie kurier z książkami przeznaczonym na konkurs dla Was ♥ Co jeszcze robię też coś grubszego na walentynki i jak uda mi się zgrać z pewną osobą to może pojawi się na kanale challenge :D Cieszę się też, ze od przyszłego tygodnia mam ferie to nadrobię zaległości książkowe i może wyjdę wreszcie na czysto :D 

I to już wszystko w tym poście! Dajcie koniecznie znać jak wam czytelniczo wypadł styczeń i czy jesteście zainteresowani tym co będzie się działo w Mieście Książek w lutym?



ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka