#170 "-Czy chcesz mieć mnie na wyłączność?"- "Chłopak, który chciał zacząć od nowa" ♥



Jamie dopiero co wyszedł z poprawczaka i chce poukładać sobie życie. Próbuje odciąć sie od swojej przeszłości i poukładać teraźniejszość. Ellie zaś pochodzi ze szkolnej elity. Jej chłopakiem, a raczej byłym chłopakiem był kapitan drużyny futbolowej. Obydwoje chcą zacząć od nowa. Poznają się w klubie i proponują jednorazowy numerek. Jednak czy to im wystarczy? Jakie tajemnice skrywają ci młodzi ludzi? Czy z takiego numerku może narodzić się uczucie?


 "- Jamie, zaciągnąłeś mnie do taksówki, właśnie się zatrzymaliśmy, żeby kupić gumki, a ty jeszcze próbujesz zrobić na mnie wrażenie takimi oklepanymi tekstami? Wierz mi, naprawdę nie ma potrzeby."


O książkach tej autorki słyszałam bardzo wiele. Dzieli ona czytelników na tych, którzy ją uwielbiają lub nienawidzą. Podobnie jak w przypadku Czerwonej królowej. I szczerze mówiąc bałam się po której stronie ja stanę.

Na początku lektury można się domyślać jak przebiegnie cała akcja książki i jaki będzie finał. Jednak im bardziej poznajemy tą historię, tym bardziej nas szokuje i myli w głowie. Daje nadzieję, którą później niespodziewanie i bez ostrzeżenia zabiera! Tutaj niczego nie można być pewnym. Rzeczywiście czasami jest aż nadto przesłodzona, ale czasami aż chce się nam płakać.

Zdecydowany plus tej historii to bohaterowie. Jamie mimo że powiela schemat "chłopca z trudną przeszłością" wyróżnia się tym, że nie ukrywa tej przeszłości. Akceptuje ją, a jak ona powraca to stawia jej czoła. Co mnie mile nieraz zaskakiwało. No i bym zapomniała wspomnieć, Jamie uwielbia czytać! ♥ Ellie też mnie zaskakiwała swoimi zachowaniami, bo biorąc pod uwagę wszystko co przeszła i się dowiedziała, wątpię bym postąpiła tak jak ona. To bardzo unikalne postacie, które pod pewnymi względami schematy powielają, a pod innymi je obalają.

W połowie książki zastanawiałam się czemu ona jest taka długa i w ogóle po co powstaje drugi tom, skoro wiem jak to się skończy? Tymczasem to co dostałam na końcu... złamało mi serduszko! W najmniejszych oczekiwaniach nie przewidywałam takiego zakończenia i teraz nie wiem jak ja przetrwam do czerwca, by poznać dalsze losy bohaterów!

" - Zwykle w tym momencie mężczyzna całuje kobietę - zażartowała. Przyciągnęła mnie do siebie. - Myślałam, że lubisz takie sentymentalne sceny."

Chłopak, który chciał zacząć od nowa to lekko napisana historia dwójki osób, które na nowo próbują poukładać swoje życie. Każde na inny sposób, jednak uczucia tylko motywują ich do pracy. Świetna lektura, która zostawi Was z milionem pytań i kacem książkowym. Do tego muszę pochwalić to wydanie, bo jest cudowne, i te kolory ♥ Kocham ją, jedna z najładniejszych okładek na mojej półce ♥ Dajcie koniecznie znać, czy czytaliście jakąś książkę tej autorki lub czy zamierzacie? A jeżeli lektura już za Wami to czy je lubicie czy nienawidzicie? :D

|Autor: Kirsty Moseley| Tłumaczenie: Magdalena Słysz| Wydawnictwo: HarperCollins Polska| Seria:  Fighting to Be Free| Ilość stron: 384| Data premiery: 15.02.2017r.| Gatunek: młodzieżowa| Moja ocena: 9/10|

Za tą niesamowitą książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu HarperCollins Polska! ♥ 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka