Krótkie, ale bardzo ważne informacje...

Cześć!
Pewnie jak zauważyli niektórzy u mnie posty od dłuższego czasu posty pojawiały się co dwa dni, a filmiki na Youtube w środy i niedziele. Teraz niestety musi się to zmienić. Zaczęła się szkoła, jestem w drugiej technikum i mamy tyle nauki, że szkoda gadać. Nie nadążam z odrabianiem lekcji i nauką, a gdzie tu mówić jeszcze o czytaniu :( Dlatego posty będą pojawiać się ja tylko przeczytam jakąś książkę lub dostanę nominacje. Będę naprawdę starać się by posty były przynajmniej dwa w tygodniu. Z Youtube będzie podobnie, będę miała przeczytaną ciekawą książkę, zaraz nagram recenzję, dostanę nominację zaraz ją nagram. I prawdopodobnie filmik będzie dzisiaj albo jutro :D

Także mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i może przynajmniej będę Wam pokazywać jakiej recenzji możecie się spodziewać, tak w ramach rekompensacji. I w sumie to też jest moje wytłumaczenie dlaczego tak mało zdjęć wstawiam na Instagramie, bo czytam jedną książkę w tygodniu :/

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka