#4 Wakacje/ szkoła językowa- English Matters & Deutsch aktuell




Tak powrót do szkoły, znowu lekcje i nauka. Jak dla mnie powrót do męczarni z angielskim i matematyką. Dlatego jak wiecie w wakacje miałam ambitne plany by pouczyć się trochę języków za pomocą magazynów z Wydawnictwa Colorful Media. I wiecie co, jestem zadowolona z tego, ze się za nie zabrałam, bo ja się dowiedziałam, na angielskim będziemy mieć dużo czytania ze zrozumieniem. Dlatego tylko się cieszyć! Ale co tym razem znajdziemy w magazynach?


English Matters numer 60

W tym magazynie znajdziemy wiele ciekawych informacji. Na pewno wszystkim paniom spodoba się artykuł o zakupach. Dlaczego nie możemy odmówić sobie kupowania różnych rzeczy? Wszystko jest drogie, ale my i tak kupujemy lub szukamy promocji :D Dalej coś o czym mówi się naprawdę często, czyli o aborcji. Dlaczego kobiety podejmują się tego. Jakie mogą być tego skutki i powikłania. Do tego tak w skrócie można znaleźć rozwój dziecka w każdym miesiącu ciąży. Dalej możemy poczytać o wakacjach u Wujka Sama, czyli o świętach za granicą takich jak Święto Dziękczynienia, Merry Mélange- czyli coś na podobę Halloween, no i wiele innych świąt. Znajdziemy też kilka informacji o filmach, czy wypadach do klubów.  No i oczywiście co najważniejsze to znajdziemy kilka świetnych i nieznanych, przynajmniej mi, faktów o Australii. 
Mnie jednak najbardziej zainteresował artykuł o niesławnie sławnych. Tu są poruszane tematy o postaciach, które niesłusznie zostały sławne, np. pewnie uczony dowiódł, że Koń Trojański tak naprawdę nie miał kształtu konia, a uznali tak tylko dlatego, bo koń miał sprawić, że Posejdon stanie po ich stronie w czasie wojny. Ciekawe prawda? 


Deutsch Aktuell numer 78 

Tutaj za to możemy przeczytać o Stephanowie Sigg - młodemu przedstawicielowi "Pokolenia przyszłości"  ( kategoria rozdawana w Szwajcarii młodym, utalentowanym ludziom, którzy mają szanse osiągnąć coś wyjątkowego dla ojczyzny), dziennikarzowi i autorowi, który jak się okazało jest naprawdę niezwykłym człowiekiem. Dalej bardzo interesującym tematem i jednocześnie bardzo na czasie jest bio-żywność. Czy to tak naprawdę jest dobre? Czy warto w to inwestować. Dalej joga, czyli bardzo popularna dyscyplina, która tam jest bardzo popularna. Czy to działa, a jeśli tak to jak? No i najlepsze miasto do uczenia się języka, czyli Düsseldorf. Idealne miasto do zwiedzenia, szlifowania swojego języka i wypoczynku.


Jeżeli macie tylko możliwość to sięgajcie po te magazyny, bo ja widzę już u siebie lekką poprawę i rozumieniu i czytaniu ze zrozumieniem, dzięki co z pewnością mi się przyda na lekcjach :D A Wy czytacie te magazyny? Jeżeli tak to jak Wam się podobały te numery?

Za magazyny serdecznie dziękuję Wydawnictwu Colorful Media! ♥
 

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka