Dzień chłopaka, czyli top 6 najlepszych męskich postaci z książek ♥♥




Witam wszystkich ponownie na blogu! Dzisiaj z okazji Dnia Chłopaka, tak przypominam jakby ktoś jeszcze zapomniał, mam dla Was moje top 6 męskich postaci z książek. Wiecie tak naprawdę piszę ten post bardzo na spontanie i nie wiem, których chłopaków wybrać mam 3, ale reszta hmm...


Te postacie nie są ustawiane w jakiejś kolejności, tylko tak jak przychodzą mi do głowy. Także zapraszam.

1. Jace z Darów Anioła

Kto by się go spodziewał? Na pewno nikt :D No ale Jace to moja pierwsza książkowa miłość i mam do niej sentyment, dlatego musiał się tu znaleźć! Ale dlaczego go tak bardzo polubiłam? Przede wszystkim za sarkazm, poczucie humoru, teksty rozpierniczające system, za oddanie, lojalność i jego miłość do Clary. Jak pomyślę o ich uczuciu to tylko marze by sama taką przeżyć ♥


2. Chłopak na zastępstwo z Chłopaka na zastępstwo

Nie wnikajcie dlaczego nie podałam jego prawdziwego imienia, ale to tajemnice, a ja nie chce Wam psuć domysłów. No ale jego uwielbiam za nastawienie do życia, jego teksty i żarty, to że jest dobrym aktorem i czasami potrafił zaskakiwać, za charakter i dobroć. Jak czytaliście recenzję to wiecie, ze mam na punkcie tej książki hopla ♥

3. Gideon z Trylogii Czasu

Jego pewnie też nikt się nie spodziewał prawda?! Gideon urzekł mnie swoim charakterem i wszechstronnymi uzdolnieniami. Mimo, że złamał mi serce to później sprawił, że mu wybaczyłam i kochałam jeszcze bardziej <3 No i niedawno oglądałam ekranizację Zieleni szmaragdu i tam w ogóle inaczej jest przedstawiona akcja, no i Gideon jest w lepszym świetle przedstawiony. No ale jakbyście chcieli moją opinię na temat tej ekranizacji lub wszystkich trzech części to dajcie znać :D

4. Patch z Szeptem

Mój ukochany anioł, który podbił mnie swoimi tekstami i zawziętością. Podobało mi się jego oddanie i chęć chronienia Nory. Ukochany anioł, który był w stanie zginąć dla ukochanej ♥

5. Percy z Percy Jackson i bogowie olimpijscy

Kto nie kocha Percy'ego? Ukochany heros ♥ Tym bardziej uwielbiam go, no bo ma tatę Posejdona, a ja kocham wodę no więc wiecie.. to jest miłość ♥♥

6. Holder z Hopeless

Za co ja go pokochałam? Za szczerość, walkę, zawziętość, urok osobisty i za wszystko co robił dla Sky <3 Nie będę Wam opowiadać o nim, bo wszystko macie w recenzji!





BONUS
Ponieważ są to sami chłopcy z filmów, a mam tu jeszcze jednego chłopaka, o którym koniecznie chce wspomnieć, ale jest z serialu i pewnie niektórzy wiedzą o kogo mi chodzi, Stiles z Teen wolf ♥♥♥ Moja wielka miłość ♥ kurcze ja nie wiem jak ktoś go może nie lubić, serio! Zabawne, zaradny, pomysłowy, lojalny i zabawny ♥ Jak go tu nie kochać?! ♥


Także tak przedstawia się moje top 6 najlepszych chłopaków w książkach, no ale biorąc pod uwagę, ze wybierałam ich na spontanie i nie za bardzo zastanawiałam się czy z innych książek byłby jakiś dobry kandydat, o na przykład teraz Kayden z Przypadki Callie i Kaydena wpadł mi do głowy. no i wiecie, za każdym razem może będzie to ktoś inny, ale do tych chłopaków mam sentyment <3 A jacy są Wami ukochani chłopcy? Dajcie koniecznie znać! :*

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka