#14 LBA- Czy jem lub pije podczas czytania?



Dzisiaj mam dla Was coś miłego i przyjemnego, co nie jest recenzją, a ostrzegam, że wiele teraz się ich pojawi, no ale mam dla Was LBA, do którego dostałam nominację od Dominiki i Sebastiana z bloga Zatraceni w kartkach ,za co serdecznie dziękuję i już nie przedłużam i zapraszam do moich odpowiedzi :D



1. Cytat, który jako pierwszy przychodzi Ci do głowy, to...

W sumie mi chodzą zawsze dwa cytaty po głowie, a mianowicie:

"Kochać to niszczyć, a być kochanym to zostać zniszczonym" - Dary Anioła Miasto Kości

"Naucz się przegrywać, byś później mógł nauczyć się wygrywać"- Arena 13

2. Który bohater literacki najbardziej Ciebie przypomina? W jaki sposób?

To jest dla mnie ciężkie pytanie, bo w sumie w każdym bohaterze widzę cząstkę siebie. Ale ostatnio bardzo utożsamiłam się z Grace z "Stinger. Żądło namiętności", bo też kiedyś chciałam studiować prawo. Jestem uparta, szczekata i jak coś sobie postanowię to staram się to zawsze zrealizować. No i bardzo długo pamiętam bliskie mi osoby. Dlatego wydaje mi się, że z Grace jesteśmy do siebie dość podobne, przynajmniej z charakteru, bo z wyglądu to chyba nic nie mamy wspólnego :D

3. Gdybyś mogła napisać książkę, jaki byłby to gatunek?

Raczej książki nigdy nie napiszę, bo ja nie umiem pisać :D Ale gdybym już miała to albo coś z fantastyki albo jakąś młodzieżówkę, ostatnio mam fazę na "Chłopaka na zastępstwo", więc może coś na podobę tego?

4. Książka, która mimo pozytywnych opinii innych Ci się nie spodobała?

Taa... dostanie mi się pewnie za to, ale mimo pozytywnych opinii nie podobały mi się Igrzyska Śmierci, ale mam do nich sentyment mimo wszystko. Nie do końca spodobało mi się Delirium, bo autorka pisze w bardzo dziwny sposób. No i mój największy chyba zawód bo Olimpijscy herosi, ale nie chodzi mi o całą serię, tylko o pierwszy i piąty tom, który bardzo mnie zawiódł! :(

5. Czy jesz/pijesz podczas czytania?

Tak! Prawie zawsze mam coś do picia podczas czytania. Jem też ale rzadziej i to raczej coś do pochrupania. Jakieś ciastka, krakersy lub żelki :D

6. Jaki książkowy bohater miałby szanse na zostanie Twoim najlepszym przyjacielem w prawdziwym życiu?

Chyba każdy mój książkowy mąż! Od przyjaźni do miłości <3 I mieć takiego Jace za przyjaciela, a później na męża <3 <3 <3 

7. Masz raczej duszę artysty, czy sportowca?

No i to pojawia się problem, bo ja mam pół na pół. Zawsze miałam z tym problem, żeby się określić. Uwielbiam śpiewać, rysować, występować na scenie, recytować i grać na gitarze basowej. No ale też uwielbiam uprawiać sport, jak siatkówkę, nożną czy ręczną. No i też oglądam mecze i wiernie kibicuje reprezentantom za udany mecz <3 Więc no ja jestem podzielona ^^

8. Jest wojna. Ty masz skompletować pięcioosobową drużynę, która będzie nas bronić. Których książkowych bohaterów wybierzesz? Dlaczego akurat ich?

Percy- to oczywisty wybór, syn boga mórz więc wodą mógłby czarować i dostarczałby ludziom picia. Taka osoba z pewnością bardzo by się przydała
Annabeth- córka Ateny, wspaniały strateg, do tego jest bardzo mądra, więc mogłaby wszystko zorganizować.
Jace- tu no wiecie Nocy Łowca, zawsze ma dużo broni przy sobie, do tego dzięki runom zyskuje wiele pożytecznych umiejętności i może jakby można było to i Clive by pomogło by ratować ludzkość?
Patch- mój anioł, no bo zawsze przyda się powietrzna odsiecz. Anioł by powstrzymywał bombowce, samoloty i tak dalej i z góry mógłby ostrzegać przed wrogami.
Beetee- mózgowiec, wspaniały informatyk, konstruktor broni, który razem z Annabeth by wszystko ogarniali, tworzyli broń i robili manifestacja na wszelkie możliwe sposoby.

9. Masz możliwość otrzymania książki z dedykacją dla Ciebie. Jaka byłaby to książka?

Pani Noc! <3 I z dedykację pani Clare <3 <3

10. Jaka jest Twoja ulubiona pora i pozycja do czytania?

Najlepiej mi się czyta tak od 17 do 22. Wtedy najwięcej czytam, a pozycja to leżenie, zdecydowanie!

11. Jaka byłaby pierwsza książka, którą czytałabyś swojemu dziecku?

Większość powiedziałaby, że Harry Potter, bo oni od tego zaczynali, a ja powiem coś innego, bo seria o Chowańcach. To świetne książka dla młodszego czytelnika no i głównymi bohaterami są zwierzaki, więc dzieciom powinna się spodobać :D

I to już wszystkie pytania. Ja jeszcze raz dziękuję dziewczynom za nominację i do następnego! :*

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka