URODZINY BLOGA! ♥♥♥♥

Witam wszystkich! ♥
Jak widać po tytule dziś urodziny bloga! Dokładnie dziś dodałam pierwszy post powitalny. Jak to dawno temu, a ja nadal pisząc cokolwiek czuję się jakbym po raz kolejny pisała pierwszy post. Ale to dzięki Wam mój blog dalej istnieje, to Wy motywujecie mnie do tego. Skoro wiem, że ktoś czyta moje wypociny na temat książek, to wiem że warto to robić. Do tego nawiązałam wspaniałe współprace z wydawnictwami i blogerkami, co jest dla mnie, też wspaniałą sprawą. Nie wyobrażam sobie teraz mojego życia bez blogowania czy bez czytania.. Mam nadzieje, że ten rok będzie równie dobry jak 2015r. i poznam wiele wspaniałych osób, dzięki którym może poznam wspaniałe lektury. Może ktoś zechce ze mną nawiązać współprace? Byłoby cudownie, bo dzielenie się z kimś miłością do książek, to jedna z najlepszych rzeczy na świecie ♥♥ Oczywiście jak są urodziny tak i są prezenty, więc w najbliższym czasie będzie konkurs taki mały prezent ode mnie dla Was za to, że jesteście! Mam nadzieję, że się cieszycie :D Tylko ja na razie mój problem polega na tym, że paczuszka z książką jeszcze nie doszła i dopiero jak ją dostane to dodam informacje :/ Będzie to dla Was dodatkowa motywacja by śledzić moja najnowsze posty :D
To już wszystko na dziś i jeszcze raz BARDZO, ALE TO BARDZO DZIĘKUJE WAM, ŻE JESTEŚCIE ZE MNĄ ♥♥♥♥♥♥♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka