#3 i #4, czyli kolejne nominacje do LBA! ♥♥♥

Witajcie kochani! ♥
Dawno nie dostałam żadnej nominacji do tagów, a teraz jak dostaje to dwie naraz! Serdecznie dziękuję Oli i Klaudii za co im serdecznie dziękuję ♥ Kochane jesteście :* Także nie przedłużam i zaczynamy! :D
 Pytania od Oli:

1. Masz drugie imię? (a jak tak to jakie?)
Niestety, ale nie obdarowano mnie drugim imieniem. Jedynie z bierzmowania mam Weronika :)

2. Jak układasz książki na półce?
W tym momencie nie mam półek bo czekam na remont, ale w szafce książki jednotomowe z tyłu i kolorystycznie, a z przodu serie ^^

3. Wolisz sudoku czy krzyżówki?
Wykreślanki :D Do sudoku nie mam cierpliwości, choć czasami w to się bawię :D A do krzyżówek brakuje mi wiedzy ;-;

4. Ile centymetrów mają Twoje włosy? 
Tak ok. 32 cm, ale nie spodziewałam się że aż tyle XD

5. Nosisz kolczyki?
Od czasu do czasu, ale bardziej odświętnie :D

6. W jakim sklepie ostatnio byłaś?
W kiosku :D

7. Masz jakieś fandomowe rzeczy?
Raczej nie. Mam może kilka zakładek, o i breloczek z serii Chowańce, które dostałam od wydawnictwa, któremu serdecznie dziękuję ♥

8. Jaką wodę wolisz? Żywca zdrój, nałęczowiankę, kroplę beskidu a może jeszcze coś innego?
Polaris i Cisowianka są dla mnie najlepsze <3

9. Robisz jakieś rzeczy własnoręcznie? (np. bombki, bransoletki, poduszki...)
Kiedyś jak miałam więcej czasu robiłam ozdoby świąteczne, wyszywałam kanwe, no i oczywiście bransoletki z kawny, i takie breloczki z rzemyków :D och stare dobre czasy *.*
 
10. Jakich perfum używasz?
Sunflowers i C-THRU Pure Illusion, świetne zapachy, które polecam :*

11. Co myślisz o moim blogu?
Jest świetny. Bardzo oddaje klimat Twojego opowiadania, które i tak jest wspaniałe. I żałuję, że muszę tyle czekać na kolejne rozdziały, które podsycają mój apetyt na więcej i więcej! ♥

To już wszystkie pytanie od Oli, a teraz pytania od Klaudii :)


1. Dostajesz możliwość przeniesienia się do jednej wybranej książki. Jaką lekturą wybierasz i dlaczego?  
Przytrzymam swoją wersją przy poprzednich tagach, gdzie było podobne pytanie. Oczywiście do świata nocnych łowców. Takie klimaty kocham: mroczne, pełne przygód i niebezpieczeństwa. Do tego wampiry, wilkołaki, faerie i nocni łowcy. Chciałabym tak żyć, być taką sprawną, używać run, posługiwać się bronią ah ♥

2. Ulubione OTP?
Jace i Clary i Patch i Nora ♥♥ Najlepsze pary ♥

3. Przez którą książkę rozpocząłeś/ rozpoczęłaś swoją przygodę z czytaniem?
Od Igrzysk Śmierci, kiedy całą trylogię przeczytałam w tydzień, przy nawale nauki, bo to był okres końcówki półrocza. A potem Dary anioła ♥

4. Przypomnij sobie swój pierwszy wpis na bloga, czego on dotyczył i dlaczego zdecydował*ś, że on będzie pierwszy?
Pierwszy pierwszy to był powitalny :D A taki pierwszy konkretny to była chyba recenzja "Love, Rosie", chciałam wziąć udział w wyzwaniu by przeczytać 52 książki i chciałam pisać o każdej przeczytanej książce recenzję, a że właśnie tę książkę skończyłam akurat czytać 1 stycznia, to drugiego już pojawiła się recenzja :3

5. Jaka jest najbardziej wyczekiwana przez Ciebie książka w 2016?
"Szklany miecz" i kolejna część Chowańców, czyli "Pałac snów"

6. Książka, którą za nic w świecie byś nie oddał* to...
W sumie każdej książki co mam już w bibliotece. Każda książka jest u mnie z jakiegoś powodu a za nic bym ich nie oddała! Chętnie przygarnę nowe cudeńka, ale oddać NIGDY! 

7. Tradycyjna książka, ebook czy audiobook? Co jest dla Ciebie najwygodniejsze? 
Oczywiście jestem zwolenniczką tradycyjnych książek, ten dotyk, zapach ah cudo.. *.* Ale teraz jak miałam nadmiar nauki i nie miałam czasu, ani siły by dźwigać dodatkowo książkę, wygodniejszą wersją był dla mnie ebook. Zgrywam na telefon i mogę do niego sięgnąć w każdej chwili. 

8. Czy pochodzenie autora ma dla Ciebie znaczenie, czy czytasz wszystko co wpadnie Ci w ręce?
 Szczerze to nie dla mnie liczy się treść, a nie skąd jest autor. Wszystko mi jedno :D

9. Jaka jest Twoja najmniej lubiana tematyka książka, jakiego rodzaju książek nie wziąłbyś/ wzięłabyś do ręki?
Najmniej to chyba biografie. Jakoś nie interesuje mnie ta tematyka. A jakiego gatunku nie wzięłabym do ręki? Kiedyś odpowiedziałabym horror, ale teraz to chyba erotyka. Jakoś nie chce mieć w ręku książki gdzie czytam jakie uczucia towarzyszą dziewczynie jak facet w nią wchodzi ;-; Moje oczy i umysł mówią stanowczo nie! 

10. Czy podczas czytania słuchasz muzyki? Jeśli tak to jaką zazwyczaj?
 Tak, wolę jak leci mi jakaś muzyka, niż głucha cisza lub rozmowy ludzi. A jakiej to zależy, zazwyczaj leci moja playlista, którą często aktualizuję ^^

11. Co sądzisz o maratonach czytelniczych? Czy brał*ś w nich kiedyś udział? 
Uwielbiam. Ostatnio doszłam do wniosku, że ja najlepiej pracuję i wypełniam zadania jak jestem pod presją, a taka presja czasu jest dla mnie idealna. Staram się brać udział w Bookathonach, Nocach książkoholików i czasami jak blogerki robią tydzień czyelniczy :3 Dla mnie to dobra okazja by wziąć się za siebie, zabrać za książki, których szybko bym nie przeczytała, więc same plusy :D

Teraz czas na moje pytania i nominacje:

Pytania:
1. Ulubiona dyscyplina sportowa?
2. Książki do których masz największy sentyment.
3. W szkole jestem przywódcą, cichą myszką czy cos pomiędzy tym a tym?
4. Co jest Twoją największą zaletą, a co wadą?
5. Przypomnij sobie jak po raz pierwszy trafiłaś na mojego bloga.
6. Jaką książkę mogłabyś czytać w kółko?
7. Czy dzięki prowadzeniu bloga poznałaś się z kimś bliżej?
8. Ulubiona pora roku?
9. Twoim ulubieniu aktorzy to..
10. Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
11. Co myślisz o moim blogu i co mogłabym w nim zmienić by mógł być lepszy?

A nominuję:

To wszystko na dziś i jeszcze raz dziękuję dziewczynom za nominację i mam nadzieję, że dziewczyny nominowane odpowiedzą na moje pytania :3

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka