♥ 15 najlepszych ksiażek 2015 roku! ♥

Cześć wszystkim!
Dziś taki trochę spóźniony post, bo to znowu będzie post z serii podsumowanie roku, a dokładniej 15 najlepszych książek jakie udało mi się przeczytać w ubiegłym roku, także nie przedłużam i zapraszam!
Oczywiście kolejności nie ma,że od najlepszej, tylko kiedy daną czytałam :D

Nawet nie wiecie jak ciężko mi będzie pisać o niektórych pozycjach krótko, bo czasami się nie da jak wspomina się jakie emocje towarzyszyły podczas jej czytania!! 


Love Rosie Była pierwszą książką jaką przeczytałam w 2015 roku. Był to od siostry cudowny prezent ♥ Książka inna, pisana epistolarnie.  Przepełniona ciepłem, miłością i całą paletą innych uczuć. Świetna historia, zaskakująca i wspaniała. Po prostu musiała znaleźć się na tej liście! 





Seria Wybrani Pełna tajemnic, spisków i zwrotów akcji. Mimo, że główna bohaterka momentami była tak głupia, że aż śmieszna, seria jak dla mnie bardzo udana. Cały czas coś się działo, było niebezpiecznie, tajemniczo i czasami aż strasznie. Trójkąt miłosny był okey i pewnie Ci co czytanie moje recenzje kolejnych tomów wiedzą, że jestem wielką miłośniczką Cartera ♥




Złodziejka książek Duża, gruba i wspaniała. Wojna, miłość, rodzina i książki. Książka ukazująca przerażające czasy. W sam raz dla miłośników historii i dobrych lektur. Wspaniała przyjaźń, podejmowanie wielkiego ryzyka i śmierć. Coś wspaniałego! ♥




Oskar i pani Róża Co tu dużo mówić, ta króciutka książka zawładnęła moim sercem. Historia, która toczy się na kartach tej powieści jest tak cudowna, wspaniała i kochana, że jednocześnie smutna i przygnębiająca. Są w niej poruszane bardzo ważne tematy, jak i bardzo trudne sytuacje przed którymi stawia los.



Czerwona królowa To moja wielka miłość! I chyba najlepsza jak dla mnie autorka tego roku, oczywiście debiutująca! Zrobiła miks najpopularniejszych serii ostatniego czasu jak Niezgodna, Dary Anioła i z tego co jeszcze czytałam to Rywalek. Jak dla mnie ten miks był świetny, niby łączenie ale wyszło coś kompletnie innego. I z niecierpliwością czekam na premierę drugiej części! Oh a do 17 lutego jeszcze tyle czasu!



Seria Percy Jackson i bogowie olimpijscy 

To kolejne odkrycie ubiegłego roku! Bardzo żałuję, że nie czytałam jej gdy na polskim omawialiśmy mitologię, bo bym bardzo wykazała się wiedzą! W pięciu tomach taka historia! Tyle mitologicznego świata, ale bardzo przyjemnego. Tak mogłabym się uczyć, czytając takie historie jak ta. Podejrzewam, ze większość więcej by umiała czytając tą serię niż mitologię Parandowskiego! Kocham ♥♥♥





Eleonora i Park Moje pierwsze spotkanie z twórczością tej autorki i nie ostatnie. Piękna historia pierwszej i bardzo trudnej miłości, gdzie zakochani pochodzą z dwóch różnych światów i borykają się z różnymi problemami. Cudowna i wzruszająca, a zakończenie... bez komentarza...





Trylogia Endgame To jest bardzo inna książka od reszty w tym zestawieniu, bo nie ma tu jednego głównego bohatera. Historia tam przedstawiona stawia bohaterów przed Grą o przetrwanie ich plemienia. Każda żyjąca jeszcze postać jest narratorem. Dowiadujemy się o ich historii, szkoleniu do zostania Graczem i znaku, którym oznaczał, że Gra się rozpoczęła. Każdy z nich miał rodzinę, walczył o coś więcej niż tylko zwycięstwo i chwała. Intrygująca, ciekawa i wciągająca historia i też niecierpliwie czekam na ostatnią finałową część. A nie wiadomo jeszcze kiedy premiera ;-;




Charlie Tę książkę dałam w tym zestawieniu ponieważ bardzo do mnie przemówiła. Nie wiem jak to wyjaśnić, ale postaram się. Bardzo rozumiałam głównego bohatera, zżyłam jak dawno z żadnym. Przemówiła do mnie też cała ta jego historia. Też bardzo mi pasował czas w jakim ją czytałam, bo tytułowy Charile miał tyle lat co ja i czekało go to samo co mnie- pójście do liceum. Dlatego go tak dobrze rozumiałam. Trafiła w sedno i chyba właśnie to było przyczyną dla, której pokochałam tę książkę ♥




Duologia Hopeless Czyli kolejna historia wspaniałej miłości ze straszną przeszłością i walką o przyszłość i prawdę. Holder to oh( 5 minut na opanowanie emocji) był cudowny! Kochany, pomocny i przystojny, co innego można chcieć? Los w dzieciństwie dał im ostro popalić, więc poukładanie teraźniejszości jest dla nich jeszcze bardziej trudne..



Black Ice To idealna pozycja na letnie dni! Mroźna, mrożąca krew w żyłach przygoda! Morderstwa, zbiegowie i śnieżyca z tego połączenia nigdy nie wychodzi nic dobrego. Po tej powieści w głowie rodzą Ci się pytania: Czy tym którym ufamy są tego warci i czy nie mają przed nami jakiś mrocznych tajemnic? Gorąco polecam!




Ostatnia piosenka Kto nie oglądał tego filmu z Miley Cyrus w roli głównej? Kolejna piękna historia zbuntowanej nastolatki, która dzięki bliskim próbuje się odnaleźć, a muzyka którą uważała za wroga jest jej największym sprzymierzeńcem. Piękna historia i mimo, że znałam ją z filmu, w książce było o wiele więcej cudownych chwil z bohaterami ♥



Seria Chowańce Te książki poznałam dzięki wspaniałemu wydawnictwu IUVI♥ Wspaniała historia, niby jest przeznaczona dla młodszego czytelnika, ale starszy też znajdzie coś dla siebie, bo bohaterowie bardzo odzwierciedlają pewne charaktery ludzi. Ciekawa fabuła, bardzo fajne przygody i niespodziewane zwroty akcji. To to co w książkach uwielbiam i już czekam na przesyłkę z kolejną częścią!♥



Duologia Ten jeden dzień To co dzieje się na kartach tej powieści to WOW! Co może stać się w jeden dzień, albo jak jedna decyzja może zmienić nasze życie na zawsze. Wspaniała historia i pani Forman stanęła na wysokości zadania z tą historią.





Fangirl Kto nie zna tego tytułu? Historia bliźniaczek, które idą na studia, a jedna z nich jest książkoholikiem i blogerkę piszącą ff, który jest tak dobry, że niektórzy uważają go za ostatnią część przygód o Simonie Snow. Dla każdego blogera to idealna pozycja ukazująca jak na Nas ma wpływ internet i pasja. Świetna książka, którą zakończyła swój czytelniczy rok 2015!
Tak nareszcie to już wszystko, mam nadzieję, że post Wam się spodobał i nie był aż taki długi, jak mi się teraz wydaje :D


ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ!♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka