Postanowienia noworoczne BOOK TAG! ♥

Cześć, dzień dobry, dobry wieczór! ♥
Witam Was wszystkim już w nowym roku. Jak nowy rok tak i nowe postanowienia, tak więc dzisiaj TAG, którym przybliży Wam moje postanowienia książkowe na 2016 rok. Zapraszam! <3



1. Autor, którego książkę chciałabyś przeczytać w 2016 roku (którego książki jeszcze nie czytałaś). 

Tu będzie Anna Bishop. Ta pani napisałam serię Inni i wszyscy opowiadają o niej same dobrze rzeczy, więc gdy tylko zobaczyłam pierwszą część w bibliotece no oczywista oczywistość, że musiałam ją wypożyczyć :D

2. Książka, którą chciałabyś przeczytać.

Jest ich za dużo!! Ale listę wszystkich książek wstawię na oddzielnej stronce i tam będę zaznaczać, które już udało mi się przeczytać, ale najwcześniej przeczytanymi książkami będą "Harry Potter i więzień Azkabanu" oraz "Pisane Szkarłatem"

 




3. Klasyka, którą chciałabyś przeczytać.

Chyba "Hamlet", ponieważ będzie to moja lektura szkolna.











4. Książka, którą chciałabyś przeczytać jeszcze raz.

Serię "Szeptem", ponieważ znowu chcę się zachwycić tą wspaniałą historią ♥♥♥ i "Czerwoną królową", której druga część już niedługo ma premierę! ♥








5. Książka, którą masz od długiego czasu i chcesz ją przeczytać.

Powtarzam tą książkę przy każdym tagu gdzie jest książka, którą masz długo na półce, a jeszcze jej nie przeczytałaś. Tu oczywiście mowa o "Żonie astronoma", nie wiem sama czemu nie mam ochoty jej przeczytać, ale postaram się w tym roku to zrobić ^^




6. Duża książka, którą chciałabyś przeczytać.

"Gra o tron" wiem klasyk fantazy, ale jakoś mi nie po drodze z nią, jeszcze jej grubość mnie przeraża *.*

 







7. Autor, którego już wcześniej czytałaś i chcesz przeczytać więcej.

Za dużo takich autorów! Chcę przeczytać wszystkie książki Greena i zostało mi tylko "W śnieżną noc", Becci Fitzpatrick też chciałabym coś przeczytać, ale jak na razie chyba żadne wydawnictwo nie chce zabrać się za tłumaczenie jej najnowszej książki ;-; Też z niecierpliwością czekam na premierą "Pani północy" i drugą część "Magisterium" Cassandry Clare, no i oczywiście drugą część "Czerwonej królowej"



8. Książka, którą dostałaś na święta i chcesz ją przeczytać. 

"Jesteś cudem", które dostałam od kochanej przyjaciółki na wigilię klasową. Mam już druga książkę tej autorki, a jeszcze żadnej nie przeczytanej ;-;

 





9. Seria, którą chcesz przeczytać (zacząć i skończyć).

Szczerze to nie wiem.. Albo wiem!!! Serie "Olimpijscy herosi" <3






10. Seria, którą chcesz skończyć (którą już zaczęłaś).

oczywiście Harry Potter! Mam już za sobą dwie pierwsze części, czas na resztę!






11. Bierzesz udział w czytelniczych wyzwaniach? Jeśli tak, to ile książek chcesz przeczytać w 2016 roku?

Taj jak w 2015 roku chce znów przeczytać więcej niż 52 książki. I tak jestem z siebie zadowolona, bo po tak długim nie czytaniu nagle w rok prawie 70 książek to już coś :D I mam nadzieje, że ten rok będzie jeszcze lepszy!

12. Jakieś inne wyzwania książkowe?

Planuje te 3 ale zobaczymy co z tego wyjdzie :) 


 I to już wszystkie pytania z tego tagu. Nie będę nikogo tagować, a jeżeli jest ktoś chętny do zrobienia go, to dodajcie link w komentarzu, to na pewno wejdę i skomentuję :)

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka