Ważny post informacyjny

 Cześć!

Witam Was w nowym roku i mam wielką nadzieję, że będzie on lepszy niż ten miniony. Patrząc już na zapowiedzi, zapowiada się wiele ciekawych pozycji, na które warto zwrócić uwagę. Jednak jako, że dzisiaj przypadają urodziny bloga, chciałabym Wam podziękować za te 6 lat, które ze mną jesteście i przetrwaliście tyle zmian, które tutaj były. W tym roku też będzie kilka zmian, o których chciałabym się właśnie w tym poście podzielić.


Po pierwsze pewnie część z Wam zauważyła, że na social mediach nigdy nie wiadomo, kiedy coś się u mnie pojawi. Chciałabym to bardziej usystematyzować, dlatego chyba po raz pierwszy chce ustawić grafik kiedy i gdzie możecie się czegoś ode mnie spodziewać. Na początku może być trudno, jednak mam nadzieję, że z czasem jak wpadnę w ten rytm, to uda mi się nawet coś częściej dodawać. Obecnie grafik wygląda tak:

YouTube: 1 filmik w każdą niedzielę

Instagram: 1 post w każdy wtorek plus będę starać się codziennie wrzucać coś do relacji

Blog: 2 posty w poniedziałki i czwartki

Fanpage: tutaj będę starać się dodawać coś codziennie, bądź co drugi dzień


Jeżeli chodzi o to, co będziecie mogli znaleźć na każdej platformie, to już mówię:

Na YouTube, chciałabym systematycznie dodawać recenzję, jakieś topki, podsumowania miesiąca i zapowiedzi książkowe, od czasu do czasu jakieś tagi bądź challange. Ostatnio też zaczęłam dodawać unboxing Pixel Boxa i podjerzewam, że to też na stałe wbije się do planów filmików do tego może raz na 3 miesiące opowiadać co obejrzałam z seriali i filmów. Wiem, że przy tej ilości pomysłów na spokojnie mogłabym dodawać filmiki dwa razy w tygodniu, jednak czas na ten moment mi na to nie pozwala. Jeśli dałabym radę tyle nagrywać i montować, być może będzie dodatkowy filmik także w środę, ale to już wyjdzie z czasem. Obecnie zaczyna się sesja, także nie wiem czy plany te już wejdą w życie w styczniu, czy dopiero od lutego.


Na Instagramie chciałabym troszkę rozszerzyć to co pokazuję może do czegoś z mojego życia, może gry czy filmy, ewentualnie kosmetyki, od teraz nie tylko książki będą pojawiać się na zdjęciach, ponieważ nie zawsze mam taką wenę by tworzyć coś ciekawszego z tematyką książkową. Na instastory pewnie będzie o wszystkim po trochu, chciałabym byście dzięki temu mogli mnie poznać troszkę lepiej.


Na blogu również będzie rozszerzenie. Jak niektórzy mogli zauważyć, zaczęły pojawiać się moje opinie o grach, serialach czy filmach i chciałabym by to zostało. Powrócą również podsumowania miesiąca, book haule i zapowiedzi. Wydaje mi się, że sama dzięki temu będę na bieżąco z tym co wychodzi, co przeczytałam i do mnie przyszło.


Fanpage jest dla mnie jeszcze zagadką. Na początku planowałam w ogóle go usunąć, ale po kilka rozmowach uznałam, że szkoda. Dlatego tam, będę Wam wstawiać na pewno wszystkie linki do najnowszych postów/filmików plus jakieś interesujące zapowiedzi od wydawnictw lub autorów. Może jeśli będziecie chcieli to będziemy tworzyć sobie razem jakieś wyzwania czy dyskusje. Zastanawiam się też czy może nie zrobić czegoś takiego byście mi wybierali jakąś książkę na dany miesiąc i potem o niej wspólnie dyskutować.


Dodatkowo na blogu pojawiły się nowe zakładki i wszystko zostało pouzupełniane, także jeśli szukacie konkretnego postu, teraz to nie powinno stanowić problemu. Jest też TBR na nowy rok i jestem ciekawa jak mi pójdzie. Prawdopodobnie pojawi się nowe tło na fanpage i YouTube i też myślę nad zmianą zdjęcia głównego, ale to jeszcze jest w fazie planów.


Taka garść informacji ode mnie. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam, a ta systematyzacja przypadnie do gustu, a mi uda się to realizować. Sama długo planowałam te zmiany i mam nadzieję, że te urodziny bloga mnie zmotywują do pracy! Jeśli macie jeszcze jakieś sugestie lub pomysły co mogłabym jeszcze zmienić lub ulepszyć jestem otwarta na propozycje i z góry już za nie dziękuję! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka