#463 Niebezpieczny czas i niebezpieczne miejsce...- "Zły czas" ♥


Gdy sprawy przybierają niekorzystny obrót Blair ląduje na wysypisku śmieci. Gdy budzi się w szpitalu wszystko do niej wraca z przerażającą świadomości. Powrót do normalności nie będzie jej dany. Jej ojciec ginie, a ona musi przejąć jego interesy. Do tego by jeszcze wszystko utrudnić jej mąż chce ją zniszczyć do końca. Jaki będzie finał? Czy Phix będzie w stanie wybaczyć? Jakie będą jego plany?


Długo było nam czekać na kontynuację, ale wreszcie nadeszła. Naprawdę nie wiedziałam czego się po tej części spodziewać, tym bardziej że gdy już miałam ją w rękach okazała się bardzo krótka. No ale po przeczytaniu wszystko się wyjaśniło i zakończenie bardzo mnie zirytowało. Ze względu na to, że powieść nie jest długa i jest to druga część to pewne ta recenzja nie będzie długa.
Samej akcji było mnóstwo. Od samego początku jesteśmy wciągnięci w ten świat i nie ma czasu na odpoczynek. Blair musi zmierzyć się z wieloma wyzwaniami i pokonać swoje lęki. Nikt nie daje jej taryfy ulgowej i od razu musi wszystko umieć. Do tego przeszłość dalej ją ściga i ciągle o sobie przypomina. Ból, strach i poczucie zdrady nie odstępują jej na krok.
Jeżeli chodzi o bohaterów to mam do nich mieszane odczucia. w poprzednim tomie, mimo kilku wad, potrafiłam ich polubić, a tutaj często działali mi na nerwy. Blair została skrzywdzona bardzo mocno, ale starała się nie poddawać i liczyć na odmianę. Teraz nie potrafiła się zdecydować, nie trzymała się swoich postanowień i w niektórych momentach zachowywała się wręcz głupio. Jeśli chodzi o Phixa to od początku był skryty i trudno było przewidzieć jego zachowania. Tutaj to ja już kompletnie nie wiedziałam, o co mu chodzi. Nie dało się przewidzieć jego intencji i potrafił swoim zachowaniem sam sobie zaprzeczać.
Jednak mimo denerwujących bohaterów książkę czytało mi się bardzo szybko i z wielkim zaangażowaniem. Nie kibicowałam postaciom, ale fabularnie tak się wczułam, że trudno było mi się od lektury oderwać. Naprawdę jestem w szoku, jak wciągająca fabuła zniwelowała mój wnerw na bohaterów.
Podsumowując niestety, ale pierwsza część podobała mi się bardziej. Tam wszystko ze sobą współgrało i było bardzo dobrze wyważone. Tutaj czasami z frustracji przewracałam oczami i nie wierzyłam co ja obecnie czytam. Jednak z tego co wiem, to Zły czas podobał się naprawdę wielu osobom, więc może i Wam przypadnie do gustu. Mi niestety podpadły postacie tak bardzo, że nie mogłam w pełni cieszyć się z lektury. Mam nadzieję, że jak Wy będziecie to czytać to nie będziecie odczuwać tego co negatywne, tylko dacie się wciągnąć w mafijne intrygi!

| Autor: K.N. Haner| Cykl: Niebezpieczni mężczyźni (tom 2)| Seria: Editio Red| Wydawnictwo: Editio| Data wydania: 30.09.2020| Liczba stron: 248| Gatunek: romans| Moja ocena: 6/10|

Za książkę dziękuję Wydawnictwu Editio! ♥


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka