#306 Czasami najprostsze zadania, stają się najtrudniejszymi...- "Krew hydry" ♥


Nicole poznała swojego ojca. Teraz wraz z resztą wybrańców, musi wyruszyć na niebezpieczną misję, którą kiedyś odbył Odyseusz i zdobyć niezbędne składniki. Od sukcesu ich misji będą zależeć losy świata. Jednak nie wszystko jest takie proste jak się wydaje. Zbyt wielka pewność siebie może mieć niewyobrażalne konsekwencje. Czy młodzi dadzą sobie radę z tak wielkim brzemieniem?


Jak tylko skończyłam czytać pierwszy tom, to nie mogłam się doczekać kolejnego. Wydarzenia, na których zakończył się pierwszy tom sprawiły, że przybierałam nogami na myśl, ze niedługo wpadnie mi w łapki kolejna część. Gdy tylko dotarła, nie mogłam się powstrzymać i zaczęłam czytać. No i przepadłam! Krew hydry była jeszcze lepsza od poprzedniczki!

Historia w tym tomie nabiera rozpędu. Znając już początki rozpoczynamy prawdziwą przeprawę, drogą utartą już przez Odyseusza. Bohaterowie muszę zdobyć trzy przedmioty, które pozwolą im zamknąć pewien portal. Jednak te składniki są prawie niemożliwe do zdobycia. Czy bohaterom się uda?

Co do bohaterów, moje zdanie się o nich zbytnio nie zmieniło. Naprawdę, nie ma tu postaci, którą darzyłabym nienawiścią, nawet Danielle polubiłam. Autorka tak ich wykreowała, że trudno ich nie lubić. Jeżeli zdarzy im się już popełnić błąd, to czytelnik rozumie powody, które tą osobą kierowały. Jedynie do czego mogłabym się przyczepić, to że Nicole za długo pewną rzecz skrywała. To ciut mnie irytowało, ale znikało przy takiej ilości akcji!

Powiem Wam tak, przy tej książce z pewnością nie będziecie się nudzić. Jest w niej mnóstwo akcji i nieoczekiwanych obrotów sytuacji. Pojawiają się nowi wrogowie i nowe niebezpieczeństwa. Przypominamy sobie, co działo się w Odysei, także to też dobra powtórka z mitologii!

Podsumowując, Krew hydry to naprawdę świetna kontynuacja! Wartka akcja, dobrze wykreowani bohaterowie i świetny styl pisania autorki, to mieszanka wybuchowa! Po zakończeniu książki mam wielki niedosyt i już nie mogę doczekać się listopada, kiedy będę mogła sięgnąć po kolejny tom!

| Autor: Michelle Madow| Tłumaczenie: Daria Kuczyńska- Szymala| Cykl: Elementals (tom 2)| Seria: Young| Wydawnictwo: Kobiece| Data wydania: 17.08.2018r.| Gatunek: fantastyka| Moja ocena: 8/10|

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka