#118 "To, że nie dostałaś swojej szansy akurat w momencie, gdy jej pragnęłaś czy się spodziewałaś, nie oznacza, że ona nigdy nie nadejdzie."- "Gwiazdka z nieba i jeszcze więcej" ♥



Emaline właśnie kończy liceum i jesienią wyjeżdża na studia. Na początku wakacji zrywa ze swoim chłopakiem, a zaraz po zerwaniu wdaje się w wakacyjny romans. Do tego, w jej małym miasteczku pojawiają się kamerzyści, którzy chcą nagrać wywiad z miejscowym artystą. Dodatkowo w życiu dziewczyna pojawia się ojciec, który nie utrzymywał z nią kontaktu. Jak potoczy się życie dziewczyny w jej ostatnie wakacje w miasteczku? Czy letni romans to dobry pomysł? Czy pogodzi się z ojcem?



Powiem szczerze, że bardzo entuzjastycznie podchodziłam do tej pozycji ze względu na autorkę. Czytałam jej Teraz albo nigdy, która bardzo mi się podobała i myślałam, że Pani Dessen i tym razem mnie nie zawiedzie. A jednak...

Pierwsze co rzuca się w oczy podczas czytania to bardzo długie opisy z przemyśleniami głównej bohaterki, które są nudne jak flaki z olejem i ciągle się powtarzają. Dalej to to, że to co podaje opisy dzieję się dopiero w połowie książki. Do tego czasu główny wątek toczy się wokół jeżdżenia z jednej posiadłości do drugiej i roznoszenia ręczników i podarków VIP. Do tego zerwanie już z tym chłopakiem było bardzo źle opisane, bo jest mało prawdopodobne by chłopak zachowywał się tak jak Luke. No i nasze Emaline, które kilka godzin po zerwaniu ma już nowego chłoptasia. No proszę Was, serio takie coś dzieje się w rzeczywistości?

A co do bohaterów to naprawdę byli słabi główna bohaterka ciągle na coś narzekała, rozmyślała ciągle o tym samym. Jednak co mi się w niej podobało to zawzięcie, pracowitość i prawdziwość. nie zmieniła się ze względu na chłopaka, ojca czy nowego otoczenia. Theo za to niezmiernie mnie irytował swoją pewnością siebie i tym, że cały czas myślał o sobie i swojej karierze. Nie lubię takich ludzi, a ten chłopak będzie na szczycie mojej listy! Benji'ego za to bardzo polubiłam ♥ Mimo młodego wieku zachowywał się rozsądniej niż połowa bohaterów tej książki. Był uroczy, słodki i mądry.

W sumie w tej książce jest poruszane wiele wątków, jak więzi rodzinne, wkraczanie w dorosłe życie, rozwody i zerwania, zapomnienie i niedocenianie własnych możliwości. 

Nie chce mówić, że ta książka jest beznadziejna i nie warto za nic w świecie po nią sięgać, bo przypuszczam, że wielu osobom może się spodobać. Chcę tylko uprzedzić żeby chętne osoby nie nastawiały się zbyt bardzo na tą pozycję, bo tylko się zawiedziecie. Ja mimo tego cieszę się, że mogłam ją przeczytać, po przebywać w Colby nad oceanem i rozkoszować się tym wakacyjnym klimatem :) W sumie to polecam ją czytać właśnie w lato, bo odpoczniecie sobie przy niej, odprężycie się i na chwilę zatracicie w tym małym miasteczku. A Wy już czytaliście Gwiazdka z nieba i jeszcze więcej? A może zamierzacie? Dajcie koniecznie znać w komentarzach :D  

Moja ocena: 5/10

Ja za mój egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu HarperCollins Polska! ♥

 ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka