#3 Wakacje językowe- English Matters & Deutsch aktuell



Magazyny językowe dzięki którym w łatwy i przyjemny sposób pod szlifujesz swój język. Ja staram się poprawić moje znajomości języka angielskiego i niemieckiego. 




English Matters 18/2016 
Ten magazyn skupia się przede wszystkim na podróżach. Znajdziemy tu przydatne aplikacje w podróży, jak tanio sfinansować swoje wakacje no i wywiad z Karolem Lewandowskim, czyli panem który prowadzi bloga i jest autorem książek "Busem Przez Świat" i oczywiście wiele innych ciekawych rzeczy, ale nie chce Wam wszystkiego zdradzać :D

Bardzo cieszę się, że akurat taki jest temat przewodni, bo połowa wakacji już minęła, a nie wolno myśleć, że już niedługo trzeba wrócić do szkoły. Poza tym znalazłam fajne aplikacje na telefon, z których na pewno skorzystam.

Deutsch Aktuell 77/2016
W tym wydaniu możemy przeczytać o aktorze Bruno Ganz, który grał Adolfa Hitlera w filmie Upadek, o autorce Sarah Lark, której koniecznie muszę przeczytać jakąś książkę :D Do tego znajdziemy też artykuły o miłości osób różnych narodowości i (nie)zwykłych miłościach nastolatków.

Wiecie co.. zdałam sobie sprawę, że mój poziom języka niemieckiego jest naprawdę słaby i muszę nad tym popracować. I ciszę się, że mam te magazyny, bo serio mi pomagają i uczę się nowych słówek.



Także dajcie mi znać czy wy też czytacie te magazyny i jak Wam się podobały? Bo ja jestem nimi zauroczona, a zdjęcia zwłaszcza Dresden, czyli najpiękniejszym niemieckim miastem i jak ja chciałbym to wszystko zobaczyć na żywo! *.*  

Za magazyny serdecznie dziękuję Wydawnictwu Colorful Media! ♥

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka