Zaproszenie! ♥

Hejka!
Dzisiaj chciałabym zaprosić do udziału w BookAThon, czyli tygodniowym maratonie czytelniczym, który będzie trwał od 21 do 27 czerwca! Codziennie będziemy zmagać się z inną książką :) Sama będę brała w tym udział, więc chcę zachęcić i Was do udziału w nim!
Oto wyzwania i plany na przyszły tydzień:

Niedziela: wybrałam książkę "Dywizjon 303" Była to moja szkolna lektura, ale tak temat nie przypadł mi na gustu, że przerwałam ją po 40 stronach. Teraz przyjdzie czas aby to nadrobić :D
Poniedziałek: Szczerze to nie mam za bardzo takiej książki, która by czekała kilka lat, ale wiem że prawie rok czeka na mnie książka " W pogoni za marzeniem", więc wybór oczywisty :D
Wtorek: To prosty wybór bo najmniej czytam horrorów i thrillerów, a że  w mojej biblioteczce nie ma horrorów, ale za to mam książkę Kinga, to moim wyborem na ten dzień będzie "Uciekinier" 
Środa: Dostałam rozkaz przeczytania "Hopeless", więc on tu zostaje :D
Czwartek: I tu mam nie lada problem, bo nie mam książki, której bym nie przeczytała i zobaczyła filmowej adaptacji :/ Postaram się może zmierzyć z "Dumą i uprzedzeniem" lub "Charlie", choć nie jestem pewna czy dam radą tą pierwszą przeczytać -,-
Piątek: Tu będę zaczytywać się w serię wybranych, a dokładniej z jej trzecią częścią "Zagrożeni" i zapowiada się ciekawie :3
Sobota: Tu będę musiała policzyć ile stron przeczytałam i dobrać książkę, która dopełni liczbę 1500 stron przeczytanych :) albo specjalnie dla Was sprawdzę teraz p ile stron ma każda pozycja i policzę ile mi zostanie do nadrobienia w sobotę
"Dywizjon 303"-  124 strony
"W pogoni za marzeniem"- 200 stron
"Uciekinier"- 366 stron
"Hopeless"- 408 stron
"Duma i uprzedzenie"- 304 strony lub Charlie"- 224 stron
"Zagrożeni"- 380 stron
Sumując te wszystkie strony wychodzi: licząc, że "Dumę i uprzedzenie" przeczytam 1782, a bez 1702!! yeh!! Jakby udało mi się to wszystko przeczytać to wypełniłabym nornę :) czyli dzieląc to na 5 dni to czytałabym 356,4 stron lub 340.4 dziennie wow to będzie szaleńcze tępo czytania :D Postaram się także by każdego dnia pojawiała się recenzja tych książek :D


Zapraszam Was także na grupę BookAThon gdzie znajdziecie szczegóły tej akcji i raz jeszcze zapraszam do udziału w akcji!

ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! :*


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka