#19 Ci, którzy chcą władzy i ją osiągają, żyją w ciągłym strachu, że ją stracą."- "Cztery" Veronica Roth ♥


Witam wszystkich książkomaniaków! ♥

U mnie już nareszcie koniec z uczeniem się. Oceny wystawiane, więc z powrotem mogę wziąć się za pochłanianie książek. Wiecie jakie to okropne widzieć książki, które zalegają ci na półce i wołają przeczytaj mnie, przeczytaj mnie, a ja nie mogę, bo mam jakieś poprawki lub testy?! To najgorsze co może być.. oh, więc jak po ostatnim zaliczeniu złapałam "Cztery" Veronicy Roth  to przeczytałam ją w dzień. No ale wracając dzisiaj opowiem Wam troszkę o tej powieści :D Zapraszam!



Autor: Veronica Roth

Tytuł: Cztery 

Ilość stron: 304

Data premiery:  24.11.2014r.

Wydawnictwo: Amber

Moja ocena 8/10





                                                             Opis:

Początek trylogii Niezgodna
Największy przebój literatury młodzieżowej
Zanim Tobias poznał Tris…
Szesnastoletni Tobias, syn przywódcy Altruizmu, dokonał swojego wyboru. Stał się Nieustraszonym o imieniu Cztery, by zacząć wszystko od nowa. I nie pozwolić, by strach zmieniał go w tchórza.
Lecz test to zaledwie początek… 


Autorka:

Tej pani chyba nie muszę nikomu przedstawiać. Autorka cyklu Niezgodna napisała dodatek dla fanów tej trylogii. Nie zaprzeczę, że jestem wielką fanką tej serii i bardzo cieszę się, że wreszcie mogłam przeczytać tą książkę <3. Tym razem miałam okazję przybliżyć sobie życie Tobiasa zanim poznał Tris. Veronica podarowała Nam wspaniały dodatek.



 "Bezinteresowność i odwaga nie tak bardzo się różnią."


Fabuła:

Książka jest podzielona na cztery części i to chyba nie przez przepadek akurat cztery :D W każdej jest opisana jakaś historia Tobiasa. Np. w pierwszej jest przedstawione jego życie przed wstąpieniem do nieustraszoności. Opisane jest życie z ojcem, który się nad nim znęcał. Druga część opowiada o jego inicjacji i nowicjacie itd. Na końcu oczywiście są dodatki, czyli krótkie historyjki z udziałem Tris :D


Zalety:

* książkę czyta się niesamowicie szybko, jest duża czcionka, a rozdziały ją w doskonałych miejsca postawione.
* akcje, które są w Niezgodnej były z perspektywy Tris, a teraz można więcej się dowiedzieć dzięki temu, że Tobias jest narratorem.
* poznajemy nowe postacie, z którymi można się zżyć.



 "(...) testy wcale nie muszą zmieniać naszych wyborów."




Wady:

DLA MNIE TO WCIĄŻ ZA MAŁO I JA CHCE WIĘCEJ NIEZGODNEJ! <3 
* a poza tym rozdziały są ułożone, że kończę czytać jeden rozdział, a drugi zaczyna się dwa lata później i taki what the fuck?! a co przez te dwa lata się działo?!


Podsumowanie:
Książka jest cudownym dodatkiem do całej trylogii. Można się z niej wiele dowiedzieć. Książkę jednak polecam tym co chociaż przeczytali pierwszą część, by wiedzieli o co chodzi. Moja ocena 8/10 jest spowodowana, że dla mnie, czyli wielkiej fanki tej serii to za mało!! Ja chce więcej ich przygód. Jakieś opowiadania lub nowelki, cokolwiek!! oh ale nadal polecam tę serię wszystkim, bo jeżeli nie to poleci na Was wielki foch!! Tym akcentem kończę tę wspaniałą recenzję ( skromna ja xd) i liczę na Waszą aktywność w komentarzach :)

** Przypominam także o niespodziance zorganizowanej przez mnie i Lexi jeśli chcesz wiedzieć więcej kliknij TU!



ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka