Medyczny TAG ♥

Hejo!
Dzisiaj by umilić Wam spędzanie czasu na moim blogu postanowiłam zrobić medyczny Tag, który znalazłam na blogu Isabel czyta do którego Was serdecznie zapraszam a nie przedłużając zaczynamy! :) 


1. Anestezjologia- książka tak nudna, że prawie cię uśpiła

Rzadko czytam, aż tak nudne książki, ale jak już miałabym coś wybrać to chyba "Dywizjon 303". Była tak nudno, że przebrnęłam przez 40 stron i powiedziałam sobie "nie dalej nie mam zamiaru się katować"





2. Diagnoza- smutna książka
 
Dla mnie smutne książki to te przy których płakałam lub miałam ataki histerii więc to były cztery książki: "Gwiazd naszych wina", "Wierna", "Eleonora i Park" i "Finale"









3.  Zawał- książka z nagłym zwrotem akcji



Oczywiście, że tu idealnie pasuje "Eleonora i Park". Na początku jest wszystko miło i przyjemnie, a potem takie BUM i wszystko się wali i burzy :<








4. Dentysta- książka, której szczerze nie lubisz 

"Miasto z lodu" jest to taka nudna książka, że szkoda o niej cokolwiek mówić -,- Czytanie tej książki to strata czasu :/










5. Panie doktorze! Straciliśmy pacjenta...- książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią 
Bardzooo dużo niespodziewanych śmierci było w "Ostatnim Olimpijczyku" Tak jak dobrze pamiętam to ze 140 wojowników do końca bitwy przeżyło ok.40, więc tych śmierci było naprawdę sporo.






6. Operacja- książka podczas wstrzymywałaś oddech ze zdenerwowania i napięcia 
"Bitwa w Labiryncie" i "Ostatni Olimpijczyk" w tych częściach za dużo się działo!! Musiałam je co jakiś czas odkładać, bo nie mogłam wytrzymać tego napięcia i zwrotów akcji!







7. Pobranie krwi- krwawa książka! 
Nie czytam zbytnio krwawych książek, ale jeżeli już mam tu coś dać to chyba najlepsza będzie "Kamienie na szaniec" bo, np. jak katowali Rudego :<










8. Komu lekarstwo?- książka z gorzkim zakończeniem
 
 "Love Rosie" nie podobało mi się to, że prócz wątków głównych bohaterów na końcu pominięto losy tych drugoplanowych, np. bardzo interesowało co się dalej stanie z Ruby i się nie dowiedziałam 










9. Zawroty głowy- książka za świetnym wątkiem miłosnym
Dla mnie prawie każda książka ma świetny miłosny wątek, ale jakbym miała wybrać jedną najlepszą to Clace, czyli Jace i Clary z Darów Anioła <3










10. Rozprzestrzenianie się zarazy- czyli kogo tagujesz? 
Kogo by tu tagować? hmm może tak:
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka